اخبار داغ

پیشنهاد عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس:

خرید نوشت‌افزار ایرانی معادل صرفه‌جویی ارزی و اشتغال پایدار است

خرید نوشت‌افزار ایرانی معادل صرفه‌جویی ارزی و اشتغال پایدار است
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: خرید نوشت‌افزار ایرانی صرفه‌جویی ارزی و اشتغال پایدار با برای کشور به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: شعار امسال رونق تولید است و یکی از ظرفیت‌های تحقق آن استفاده مردم از کالاهای ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی افزود: استفاده از کالای ایرانی از جمله نوشت افزارهای ساخت داخل به این معنا است که ما بتوانیم تولید را به حد اعلی و رونق برسانیم و اشتغال پایدار و ثابتی داشته باشیم که برای تحقق این مهم راهی جز مصرف تولیدات داخلی وجود ندارد.

,

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین خرید کالای ایرانی نظیر نوشت افزارها به معنای ایجاد اشتغال پایدار برای کارگران است، اما مصرف کالاهای بیگانه با توجه به اینکه از نظر ارزی در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم سبب وارد شدن ضربه به تولیدات داخلی خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام حسینی کیا عنوان کرد: برای استفاده از تولیدات داخلی نظیر نوشت افزارهای ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود تا جایی که استفاده از این تولیدات بتواند جایگاه خوبی بین مردم پیدا کند.

,

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که مسئولین نیز باید نظارتی جدی داشته باشند تا تولیدات داخلی ما کیفی، ارزان قیمت و قابل رقابت با تولیدات خارج از کشور باشد.

,

وی افزود: بر روی نوشت افزارهای خارجی تصاویر نامناسبی دیده می‌شود، اما اگر این محصولات تولید داخل باشد بر اساس ساختارهای فرهنگی به درج تصاویری با مضمون صداقت، نماز و... خواهیم پرداخت.

,

حجت‌الاسلام حسینی کیا گفت: هر کسی با توجه به موقعیت خود می تواند گامی اساسی در راستای حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی از جمله نوشت افزارها بردارد.

,

وی عنوان کرد: مسئولان نیز می‌توانند واردات نوشت افزارهای خارجی را ممنوع کنند زیرا تولیدات داخلی کیفیت دارد و به اندازه نیاز داخلی تولید می‌شود یا حداقل تعرفه‌هایی سنگین بر روی واردات نوشت‌افزارهای خارجی اعمال کنند تا مقرون به صرفه نباشد.

,

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همچنین باید از تولید نوشت افزارهای داخلی حمایت شود اگر آنها مشکلات سرمایه در گردش، بیمه‌ای یا مالی دارند نسبت به حل آن اقدام شود تا بتوانند به تولیدات خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه