اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده:

شرایط فعلی بانوان با گذشته قابل مقایسه نیست/ نیم‎ساعت؛ متوسط گفت و گوی خانواده در ایران

شرایط فعلی بانوان با گذشته قابل مقایسه نیست/ نیم‎ساعت؛ متوسط گفت و گوی خانواده در ایران
مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: شرایط فعلی بانوان با شرایط قبل قابل مقایسه نیست و این موضوع را می‎توان در رشد چشم‎گیر حضور بانوان مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا نظری‎پورکیایی امروز در جلسه، گفت و گوی مشترک مسئولان و نمایندگان زنان فعال استان زنجان، اظهار داشت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان جزو پنج مدیرکل برتر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه شهیده فهیمه سیاری از شهدای شاخص زن در کشور محسوب می شود، افزود: کتاب "کوههای سفید دوردست" زندگینامه این شهید زنجانی نگارش شده است.

,

این مسئول بیان داشت: استاندار زنجان همواره ذهنیت توسعه یافته ای نسبت به استفاده از همه گروه های جامعه به ویژه بانوان دارند و رشد چشمگیری استفاده از بانوان در پست های مدیریتی نشانگر این موضوع است.

,

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی همواره حضور فعالی دارند که گزارش این جلسه خوب را حتما در شورای معاونان به استحضار وزیر می رسانم.

,

پور کیایی بیان داشت: تالارهای گفت و گو با بانوان بخشداران ایجاد شده است و مسائل از سوی بخشداران در این تالار ارائه می شود.

,

وی با بیان اینکه 37 هزار دهیار در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد 2 هزار و 490 دهیار زن هستند،افزود: دهیاران همواره در خط مقدم روستا و در ارتباط با مردم قرار دارند.

,

این مسئول برضرورت احصای فرصت ها و تهدیدها از سوی دهیاران تاکید کرد و گفت: موانع پیش روی دهیاران نیز از سوی این افراد ارائه شود.

,

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده ادامه داد: مهم این است که در جایگاهی قرارگرفته ایم که می توانیم حرف بزنیم و از ظرفیت های اطراف خود برای ارتقای جایگاه خود استفاده کنیم.

,

پور کیایی افزود: 22 درصد همکاران در ستاد وزارت کشور بانوان هستند این در حالی است که این آمار در استان های کمتر از یک سوم  آمار ستادی است.

,

وی با بیان اینکه اجازه بدهید اولین خطای یک مدیر زن به آخرین خطای امور تبدیل نشود، افزود: اگر چه پست های مدیریتی نباید محل آزمون و خطا برای مدیران باشد.

,

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 5 معاون توسعه مدیریت در استانداری های کشور فعالیت می کنند که امیدواریم مدیر بعدی در زنجان منصوب شود.

,

*یک زن بزرگترین صادر کننده سیمان در خاورمیانه است

, *یک زن بزرگترین صادر کننده سیمان در خاورمیانه است, *یک زن بزرگترین صادر کننده سیمان در خاورمیانه است,

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده بیان داشت: بزرگترین صادر کننده سیمان در خاورمیانه و ایران یک زن ارومیه ای است که مدیریت 5 معدن سنگ را نیز برعهده دارند.

,

پورکیایی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی بانوان با شرایط قبل قابل مقایسه نیست و این موضوع را می توان در رشد چشمگیر حضور بانوان مشاهده کرد اگر چه با مطلوب فاصله داریم.

,

وی ادامه داد: متوسط گفت و گوی خانواده به کمتر از نیم ساعت رسیده و خانواده های تفردی نیز در کشور دیده می شود.

,

این مسئول بیان داشت: مسائل باید بین دو گروه و زن و مرد دیده شده و همواره نیمه پر لیوان ملاحظه شود.

,

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده افزود:

,

"فتح الله حقیقی" استاندار زنجان در ادامه این جلسه با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: اعتقاد دارم استاندار در دو بخش عمومی و تخصصی فعالیت می کند.

,

وی حجم سرمایه گذاری استان را منهای فعالیت واحدهای خرد بالای 2 هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این حجم در سال گذشته یک هزار و 100 مییلیارد تومان بوده است.

,

*زنجان مظهر عطوفت و مهربانی

, *زنجان مظهر عطوفت و مهربانی, *زنجان مظهر عطوفت و مهربانی,

این مسئول زنجان را مظهر عطوفت و مهربانی عنوان کرد و گفت: مهرانه یکی از نمادهای بزرگی مردم زنجان است که ماهی 700 میلیون تومان مردم به حساب این انجمن واریز می کنند.

,

استاندار زنجان با اشاره به عدم علاقه مردم زنجان نسبت به خرید کالای خارجی،افزود: مردم زنجان بیشتر از کالاهای ایرانی استفاده می کنند که در کشور دارای رتبه دوم در کشور هستند.

,

حقیقی خاطرنشان کرد: طرح سبزه میدان زنجان ابتدا دارای بیشترین مرکز تجاری بود که در نقشه بعدی با بزرگواری شهرداری زنجان به تعداد مراکز فرهنگی،دینی و اجتماعی افزوده شد.

,

وی با تقدیر از شهرداری زنجان در کمک به بیمارستان ولیعصر زنجان،گفت: شهرداری و شورا از حق خود برای

,

کمک به مردم گذشتند.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از بانوان زنجانی در پست های مدیریتی استفاده شده و تا هفته آینده یک مدیرکل به استانداری زنجان اضافه می شود.

,

*از دست افرادی که مدیرکل آموزش و پرورش را تودیع کردند، ناراحتم

, *از دست افرادی که مدیرکل آموزش و پرورش را تودیع کردند، ناراحتم, *از دست افرادی که مدیرکل آموزش و پرورش را تودیع کردند، ناراحتم,

حقیقی با بیان اینکه هنوز هم از دست افرادی که مدیرکل آموزش و پرورش را تودیع کردند، ناراحتم، افزود: بانوان تا به امروز خوب جواب داده اند و انتخاب های خوبی صورت گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه 49 بانوی زنجانی منصوب و 20 نفر نیز در مراحل استعلام هستند،افزود: در تلاش هستیم افراد با سواد و تاثیرگذار در مجموعه ادارات استان به کارگیری شوند.

,

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در دوره دکتری بانوان زنجانی 3 درصد از آقایان جلو هستند که این امر نشان دهندن توانمندی بانوان زنجانی است.

,

حقیقی با اشاره به حضور وزیر کشور در هفته دولت در زنجان، گفت: جشنواره روستا در سه دوره برگزار می شود که بخش آخر آن همزمان با هفته دولت برگزار می شود..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه