اخبار داغ

در جلسه مشترک بانوان زنجانی مطرح شد؛

راه‎اندازی اولین آموزشگاه زالو در زنجان

راه‎اندازی اولین آموزشگاه زالو در زنجان
کارآفرین زنجانی گفت: اولین آموزشگاه زالو در کشور در زنجان راه‎اندازی شده است تا وارد این صنعت پرسود اما ناشناخته شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; ماهرخ بلوری امروز در جلسه، گفت و گوی مشترک مسئولان و نمایندگان زنان فعال استان زنجان،اظهار داشت: بانوان زنجانی پیشگام عرصه های مختلف به ویژه در عرصه انقلاب محسوب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , موج رسا;,  ماهرخ بلوری امروز در جلسه، گفت و گوی مشترک مسئولان و نمایندگان زنان فعال استان زنجان،اظهار داشت: بانوان زنجانی پیشگام عرصه های مختلف به ویژه در عرصه انقلاب محسوب می شوند.,

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای امور بانوان استانداری زنجان ایجاد و حمایت از تشکل ها و افراد صاحب ایده و نظر است، افزود: امیدوارم در چاررچوب برنامه ششم توسعه گام های بلندتری در پیشرفت بانوان جامعه برداریم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: میزان متوسط باسوادی بانوان زنجانی 83.3 درصد است در حالی این میزان در کشور بیش از 85 درصد گزارش شده است.

,

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه های امور بانوان استانداری زنجان در سال جاری در پنج محور پیش می رود، افزود:افزایش حضور زنان در سازمان های مردم نهاد و تشکیل سازمان های خیرخواهانه  و حضور جدی در کارآفرینی از جمله ماموریت های این اداره کل محسوب می شود.

,

بلوری خاطرنشان کرد: افزایش حضور زنان در پست های مدیریتی،مشارکت و تقسیم بین بخشی با نهادهای دولتی و مردمی و ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای دانش خود مراقبتی از دیگر برنامه های سال جاری است.

,

*بانوان زنجان پیشگام عرصه‎ها

, *بانوان زنجان پیشگام عرصه‎ها, *بانوان زنجان پیشگام عرصه‎ها,

شهردار منطقه 4 زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: زنجان در زمینه حضور پرشور زنان در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی همچنان پیشگام است.

,

شاددل بیان داشت: توسعه پایدار یعنی حضور برابر زنان و مردان در عرصه های مختلف کاری و از بین رفتن نگاه جنسیتی است.

,

وی عدم خودباوری را یکی از دلایل حضور کم زنان در فعالیت های اجتماعی عنوان کرد و گفت: حضور و مشارکت فعالانه بانوان موجب توسعه پایدار می شود.

,

سمیه افشار از کارآفرینان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،اظهار داشت: در زمینه پرورش زالو در زنجان فعالیت می کنم که پرورش و تولید و تکثیر را در استان انجام می دهم.

,

وی افزود: اولین آموزشگاه زالو در کشور در زنجان راه اندازی شده است تا وارد این صنعت پرسود اما ناشناخته شوند.

,

این کارآفرین خاطرنشان کرد: هدایت آموزش دیدگان به سمت اشتغال و ایجاد انگیزه برای کار نو و جدید از دیگر فعالیت ها در این زمینه محسوب می شود.

,

افشار بیان داشت: با توجه به اینکه بانوان همیشه خوش درخشیده اند ضروری است زمینه لازم برای توانمند سازی بانوان ایجاد شود.

,

وی با بیان اینکه به صورت مستقیم شش نفر و به صورت غیر مستقیم برای 150 نفر در کشور اشتغالزایی شده است و برای 400 نفر نیز آموزش های لازم ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه