اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

هیچ پروژه تکراری یا بدون اعتبار و مجوز در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی نمی شود

هیچ پروژه تکراری یا بدون اعتبار و مجوز در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی نمی شود
فرماندار خلیل آباد گفت: هیچ پروژه تکراری و یا بدون اعتبار و بدون مجوز را در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی نخواهد شد و پروژه ای افتتاح می شود که تکمیل باشد و روز بعد از افتتاح مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفت دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: همه نظام های سیاسی دنیا دارای فراز و نشیب های زیادی هستند و ایران در دهه ۵۰ و ۶۰ نیز با فراز و نشیب هایی روبرو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، با اخلاص و پرکاری در تاریخ معاصر ایران صحنه ای رقم ‌زدند که الگوی همه دوره ها بود، خاطرنشان کرد: پرکاری و خلوص در بخش های مختلف دولت شهیدان رجایی و باهنر مثال زدنی است.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه شهید رجایی با لباس ساده در عرصه های مختلف حاضر می شد و تکلیف اجتماعی را برای خود نهادینه کرده بود، تصریح کرد: مردان بزرگی در دامان انقلاب حضور داشتند که در ترورهای منافقین به شهادت رسیدند و نظام با قدرت تر و با صلابت تر تحت فرمان حضرت امام و رهبری ادامه راه داد.

,

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی و باهنر نیاز همه جامعه اجتماعی بودند، اذعان کرد: این شهیدان الگو و مربی از نوع مردم در بخش های مختلف بود که هیچ‌کس از ظاهر آرام آن‌ها نمی فهمید که در ذهن مواجشان چه می‌گذرد.

,

قاسم پور با بیان اینکه دشمنان بعد از اینکه با ترور به اهداف خود نرسیدن، با تحریم ها به جان ایران اسلامی افتاده اند و بعد از تحریم های اقتصادی به دنبال تحریم های شخصیتی هستند، عنوان کرد: امروز نیازمند این هستیم که در کشور همگرایی، هم صدایی و انسجام در تمام مجموعه ها وجود داشته باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که کشتی انقلاب را از حرکت بیندازند، تشریح کرد: کشور از این تحریم ها عبور خواهد کرد ولی برنامه و تحول نیاز جامعه است و هم‌صدایی قطعاً تحولات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه هفته دولت، هفته مغتنمی برای معرفی خدمات دولت به مردم است و باید در راستای همدلی و هم افزاری این فرصت را مغتنم بشماریم، بیان کرد: خدمات دولت خدمات نظام جمهوری اسلامی است و باید از فرصت رسانه استفاده کنیم و اقدامات دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم.

,

وی با بیان اینکه مدیران موظف و مکلف به ارائه خدمات دولت به مردم هستند، تأکید کرد: هیچ پروژه تکراری و یا بدون اعتبار و بدون مجوز را در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی نخواهد شد و پروژه ای افتتاح می شود که تکمیل باشد و روز بعد از افتتاح مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

,

قاسم پور در پایان با تأکید بر اینکه حضور همه مدیران در پروژه ها با رویکرد مردمی باید پررنگ باشد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه اجرایی هفته دولت در شهرستان خلیل آباد بر عهده بخشداری مرکزی است و همه مدیران پروژه های قابل افتتاح خود را به دبیرخانه معرفی کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه