اخبار داغ

نماینده انزلی:

خرید نوشت افزار ایرانی اشتغال و رونق معیشت کارگران را به همراه دارد/ مسئولان به فکر و هنر جوانان کشور اعتماد کنند

خرید نوشت افزار ایرانی اشتغال و رونق معیشت کارگران را به همراه دارد/ مسئولان به فکر و هنر جوانان کشور اعتماد کنند
نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه خرید نوشت افزار ایرانی اشتغال و رونق معیشت کارگران را به همراه دارد، گفت: مسئولان ما در هر سازمان و دستگاهی باید به ظرفیت های مهم داخلی باور و اعتقاد پیدا کنند و به فکر و هنر جوانان متخصص ایرانی اعتماد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه باور پیدا کردن به ظرفیت های داخلی از اثرات مهم تحریم ها برای کشور ما بوده است، اظهار کرد: گرایش به سمت خزید نوشت افزار ایرانی بستر اشتغال زایی و رونق معیشت کارگران ایرانی است و هنرمندان جوان ما نیز به شیوه ایرانی و اسلامی طرح های خوبی می توانند خلق کنند و هنر ایرانی چند هزار ساله را پر رنگ  کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با تأکید براینکه تهاجم فرهنگی را در حوزه نوشت افزار هم شاهدیم، تصریح کرد: با وجود فرهنگ چند هزار ساله متأسفانه مردم را به سمت تبلیغات غیر فرهنگی گرایش می دهند و در حوزه نوشت افزار دانش آموزان ما هم وارد شدند و در راستای اجرایی شدن شبیخون فرهنگی این کار را انجام دادند.

,

** ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی سپر دفاعی مقابل شبیخون فرهنگی است 

, ** ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی سپر دفاعی مقابل شبیخون فرهنگی است , ** ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی سپر دفاعی مقابل شبیخون فرهنگی است ,

نماینده انزلی با اشاره به اینکه فرزندان این آب خاک همه با استعداد، هنرمند و باهوش هستند و می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد، به نقش رسانه ها در بحث فرهنگسازی و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی به ویژه ترویج فرهنگ خرید نوشت افزارهای ایرانی در مقابله با شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: رسانه ها در این باب رسالت مهمی در بحث تشویق خانواده ها و دانش آموزان ما به ویژه در سال رونق تولید دارند.

,

خسته بند با تأکید برنقش دستگاه های مسئول و مجلس به عنوان دستگاه قانون گذار در بحث ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی به ویژه نوشت افزار ایرانی و اسلامی، اضافه کرد: مسئولان ما در هر سازمان و دستگاهی باید به ظرفیت های مهم داخلی باور و اعتقاد پیدا کنند و به فکر و هنر جوانان متخصص ایرانی اعتماد کنند.

,

وی با بیان اینکه برخی مسئولان گذشته با نگاه غرب زدگی و تمایل به غرب و عدم باور به طرفیت های داخلی در بحث تقویت جریان شبیخون فرهنگی دشمن نقش داشتند، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم و رسانه ها، صدا و سیما، مدیران و نمایندگان هم باید کمک کنند.

,

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس تمام تلاش خود را برای اجرای این کار انجام می دهد که هم اشتغال در داخل کشور را به همراه دارد و هم سپر دفاعی در برابر تهاجمات دشمن است.

,

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موجبات صادرات نوشت افزارهای ایرانی و اسلامی را با توجه ویژه مسولان ذیربط خواهیم داشت تا کشور های دیگر هم شاهد هنر ایرانی در این بخش باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه