اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

اولین دغدغه خبرنگاران در ایران اسلامی دغدغه معیشتی و تأمین زندگی است

اولین دغدغه خبرنگاران در ایران اسلامی دغدغه معیشتی و تأمین زندگی است
امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه اولین دغدغه خبرنگاران در ایران اسلامی دغدغه معیشتی و تأمین زندگی است، گفت: خبرنگاری در ایران اسلامی یک شغل و منبع درآمد و پله ای برای رسیدن به پول نیست بلکه یک رسالت و تعهد و وظیفه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خلیل آباد ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: توجه ویژه به خبرنگار به واسطه نقش تأثیرگذاری که در جامعه دارد بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با توجه به جایگاه خطیر خبرنگاری، شورای فرهنگ عمومی ایران اسلامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی را به عنوان روز خبرنگار نامید، خاطرنشان کرد: خبرنگاری یک اصولی برای خود دارد که اولین اصل آن استفاده خبرنگاران از منابع اصلی اطلاعات است.

,

امام جمعه خلیل آباد با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید منابع اصلی را کشف کنند و به دست بیاورند و گزارشات خود را از این منابع استخراج کنند، تصریح کرد: گزارشات خبری باید حالت منصفانه داشته باشد و افراط و تفریط در کار نباشد.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: خبرنگاری در نظام اسلامی یک شغل نیست بلکه یک رسالت و تعهد و وظیفه است و بعضاً امنیت جانی خبرنگاران در این قسمت به خاطر تهیه گزارشات به خطر می افتد که خبرنگاران به واسطه رسالت خود این موارد را تحمل می کنند.

,

ناهیدی با بیان اینکه رسانه های جهانی و ابرقدرت ها هزینه های سنگینی برای تولید خبر می پردازند، عنوان کرد: در ایران اسلامی اولین دغدغه خبرنگاران دغدغه معیشتی و تأمین زندگی است و خبرنگاری در ایران اسلامی یک شغل و منبع درآمد و پله ای برای رسیدن به پول نیست.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و این رسالتی است که همواره در دستور کار خود قرار داده اند، تشریح کرد: خبرنگاران هیچ گاه حاضر نیستند ارزش خبری خود را با مسائل مادی معاوضه کنند.

,

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در شهرستان خلیل آباد با اهدا لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه