اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

رسانه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت رسالت مهمی دارند

رسانه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت رسالت مهمی دارند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: رسانه‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده رسالت و نقش مهمی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی عصر امروز در بازدید از دفتر پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بلاغ مازندران که در آستانه روز خبرنگار و در راستای قدردانی از زحمات این تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صورت گرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اصحاب رسانه و ارج نهادن به مقام والای آنان، با بیان اینکه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های خبرنگاران باشد اظهار کرد: خبرنگاران با قلم فرسایی در عرصه ایثار و شهادت، رشادت و از خود گذشتگی شهیدان گلگون کفن و ایثارگران سرافراز را در دوران ۸ سال دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به تجدید میثاق اصحاب رسانه با شهدای گرانقدر افزود: همزمان با روز خبرنگار، مزار مطهر شهدای گرانقدر خبرنگار با حضور خبرنگاران اصحاب رسانه، غبارروبی، عطر افشانی و گلباران می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران 17 مرداد را فرصت مناسبی برای ارج نهادن به وادیان آگاهی، اندیشه و قلم دانست و ادامه داد: خبرنگاران پرچمداران بیرق آگاهی بخشی، صداقت و راستی هستند و رسالت کنونی آنان در امید آفرینی بس سنگین و خطیر است.

این مسئول با گرامیداشت یاد و نام 10 هزار و ۴۰۰ شهید مازندران ادامه داد: شهدای اصحاب رسانه مصداق بارز از جانفشانی مجاهدانه در عرصه مبارزه با جنگ نرم  محسوب می شوند.

مظلومی تصریح کرد: بنیاد شهید مازندران آمادگی دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدا به نسل های آینده، با رسانه های استان همکاری داشته باشد.

وی دیدار با خانواده شهدای اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران ایثارگر، بازدید از رسانه‌ها، تجدید میثاق با شهدای رسانه مازندران در گلزار شهدا و تجلیل از رسانه های فعال در حوزه ایثار و شهادت را از برنامه‌های بنیاد مازندران در روز خبرنگار عنوان کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه