اخبار داغ

وزیر کشور:

مناطق سیل‎زده تا آخر مردادماه بازسازی می‎شوند/ قول ما مبتنی بر قول دستگاه‎های اجرایی است

مناطق سیل‎زده تا آخر مردادماه بازسازی می‎شوند/ قول ما مبتنی بر قول دستگاه‎های اجرایی است
وزیر کشور گفت: ما قول داده بودیم تا آخر مرداد در بحث بازسازی‎ها و تعمیرات سیل‎زدگان کار را تمام کنیم و امیدواریم این کار انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعد از ظهر امروز  در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران  گفت: در این سفر جلساتی گذاشته می شود  که در آن ارائه گزارش می شود .

وی با اشاره به اینکه  جلسات تامین، اقتصاد مقاومتی و شورای اداری گرفته می شود تصریح کرد: در این جلسات ایرادات و اشکالات گفته می شود و ما در وزارت کشور آن را بررسی کرده و اگر کمکی لازم باشد آن را انجام می دهیم .

رحمانی فضلی هدف  از سفر خود  به  این استان را سرکشی و خداقوت و رسیدگی به امور دانست و گفت:  پیگری مسائل و مشکلات و ارجاع دادن آن به رئیس جمهور از هدف های سفر ما به استانها است.

وی به مسئله سیل اشاره کرد و گفت: ما قول داده بودیم تا آخر مرداد در بحث بازسازی ها و تعمیرات سیل زدگان کار را تمام کنیم و امیدواریم  این کار انجام شود.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه از نظر منابع هیچ مشکلی نداشته ایم و آن را تامین کردیم بیان داشت:  تعداد خرابی ها و خسارات سیل زیاد بود و به همین خاطر استان های مختلف را به عنوان استانهای معین فرستادیم که همکاری را بکنند و امیدواریم تا آخر مرداد قول ما عملیاتی شود .

وی با اشاره به اینکه منازلی که کاملا خراب شده بود باید  نوسازی می شد و برخی مناطق نیز احتیاج به جابه جایی داشتند که برخی از آن ها انجام گرفته است اظهار کرد: برخی جاها نیز امکانات جدید از جمله برق و آب می خواهد  که قولمان مبتنی بر قول دستگاه های اجرایی این است که آخر سال همه بروند سر کار و زندگی و امیدواریم این موضوع هم با جدیت و پیگیری شود.

رحمانی فضلی بیان داشت: تعداد سطح خرابی ها زیاد بود و از استانهای دیگر برای همکاری جهت نوسازی مناطق آسیب دیده کمک خواسته ایم.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود به روز خبرنگار نیز اشاره کرد و ضمن تبریک به این قشر زحمت کش  گفت: بنده خود 10 سال مشغول به حرفه خبرنگاری بده و از نزدیک با مشکلات آن ها آشنا هستم ، خبرنگاران تایر گذارترین قشر در بین مردم هستند و باید به دنبال حقیقت باشند و سطح آگاهی خود را در همه زمینه ها بالا ببرند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه