اخبار داغ

به دنبال انتشار خبری در صبح زاگرس صورت گرفت

شکایت موسسه "راز انتخاب" از سوءاستفاده کنندگان این برند در یاسوج/ همایشی بی مجوز که صدای آن به گوش پایتخت رسید!

شکایت موسسه "راز انتخاب" از سوءاستفاده کنندگان این برند در یاسوج/ همایشی بی مجوز که صدای آن به گوش پایتخت رسید!
در پی برگزار همایش "راز انتخاب" توسط یکی از موسسات آموزشی کنکور در یاسوج، صاحب امتیاز اصلی این برند در تهران پیگیر این موضوع شده و در تکاپوی پیگیری قضایی و شکایت از سوءاستفاده کننده گان از این برند شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس به دنبال انتشار خبری مبنی بر "ماجرای حضور خواننده بی مجوز و زیر زمینی در یک همایش فرهنگی و آموزشی" از سوی این پایگاه خبری، روابط عمومی همایش کشوری راز انتخاب در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن ابراز نگرانی از سوءاستفاده از این نام و عنوان، ابعاد تازه ای از این موضوع را عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ماجرای حضور خواننده بی مجوز و زیر زمینی در یک همایش فرهنگی و آموزشی,
در پی برگزاری همایش "راز انتخاب" توسط یکی از مؤسسات آموزشی کنکور در یاسوج، صاحب امتیاز اصلی این برند در تهران پیگیر این موضوع شده و در تکاپوی پیگیری قضایی و شکایت از سوءاستفاده کننده گان از این برند شده است.
,
 
,
روابط عمومی مجموعۀ راز انتخاب اظهار کرد: عده ای قصد سوءاستفاده از این برند را دارند در حالی که این برند متعلّق به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) بوده و هفت سال است با حمایت و نظارت نهادهای مختلف در حال برگزاری است.
,
 
,
روابط عمومی مجموعۀ راز انتخاب تأکید کرد: از سوی نهاد های نظارتی و قضایی به جد پیگیر این موضوع هستیم که چرا از عنوان و نام این برند سوءاستفاده شده است و به غیر از این چرا در چنین همایش آموزشی و مشاوره ای از خوانندۀ ارکستر و عروسی دعوت شده و کنسرت برگزار شده است.
,
 
,
گفتنی است روز سه شنبه مورخ 98/5/15 همایشی تحت عنوان "رازانتخاب" به منظور آموزش انتخاب رشته داوطلبان کنکور توسط موسسه آموزشی گاج" در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار شد که طبق شواهد، بدون کسب اجازه از صاحب امتیاز برند"راز انتخاب" از این نام و عنوان استفاده کردند و علاوه بر آن به منظور تبلیغ و جذب مخاطب بیشتر اقدام به دعوت از خواننده ای کردند که به گفته مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد بدون مجوز بوده است.
,
 
,
لازم به ذکر است این پایگاه خبری جنبه بدون مجوز بودن خواننده این همایش را مد نظر‌ قرار داده بود که با پیگیری از معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشخص شد خواننده موردنظر به هیچ وجه مجوزی از این اداره اخذ نکرده است با این وجود خود خواننده در این همایش اذعان بر محوز دار بودن کرده بود. لذا مجموعه راز انتخاب طی تماس تلفنی با این پایگاه خبری مراتب اعتراض خود را عنوان و بر پیگیری حقوقی این موضوع از مراجع قضایی تاکید فراوان داشت.
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه