اخبار داغ

با حضور فرماندار ارومیه و والی حکاری ترکیه؛

تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و ترکیه امضا شد+تصاویر

تفاهم‌نامه همکاری میان ایران و ترکیه امضا شد+تصاویر
تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای برقراری امنیت پایدار مرزی و پیشگیری از قاچاق انسان و کالا میان ایران و ترکیه با حضور فرماندار ارومیه و والی حکاری ترکیه امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، عصر چهارشنبه و در جریان پنجاه‌و‌یکمین کمیته فرعی امنیتی میان ایران و ترکیه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با حضور علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه و ادریس آک بییک والی حکاری ترکیه امضا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم‌نیوز، عصر چهارشنبه و در جریان پنجاه‌و‌یکمین کمیته فرعی امنیتی میان ایران و ترکیه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با حضور علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه و ادریس آک بییک والی حکاری ترکیه امضا شد., اروم‌نیوز,

این تفاهم‌نامه با محوریت موضوعات امنیتی، تروریسم، قاچاق انسان و کالا و نیز تبادل اطلاعات و اخبار مرزی منعقد شد.

, این تفاهم‌نامه با محوریت موضوعات امنیتی، تروریسم، قاچاق انسان و کالا و نیز تبادل اطلاعات و اخبار مرزی منعقد شد.,

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه، دیوار مرزی به‌منظور ایجاد امنیت در جهت مبارزه با تروریسم ومقابله با مبادلات غیرقانونی مرزی احداث می‌شود که می‌تواند موجبات افزایش دوستی و وفاق میان ۲ کشور را فراهم سازد.

, همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه، دیوار مرزی به‌منظور ایجاد امنیت در جهت مبارزه با تروریسم ومقابله با مبادلات غیرقانونی مرزی احداث می‌شود که می‌تواند موجبات افزایش دوستی و وفاق میان ۲ کشور را فراهم سازد.,

این تفاهم‌نامه با حضور تعدادی از مسئولان امنیت مرزی ۲ کشور و جمعی از خبرنگاران به امضای طرفین رسید.

, این تفاهم‌نامه با حضور تعدادی از مسئولان امنیت مرزی ۲ کشور و جمعی از خبرنگاران به امضای طرفین رسید.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه