اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور در مجلس عنوان کرد؛

ضرورت حمایت از لوازم‌التحریر ایرانی/ کمبودهای حوزه نوشت‌افزار باید حل شود

ضرورت حمایت از لوازم‌التحریر ایرانی/ کمبودهای حوزه نوشت‌افزار باید حل شود
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم که کمبودهای زیادی به‌خصوص در حوزه نوشت‌افزار داریم و برای حل آن تلاش کنیم،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هاجر چنارانی با اشاره به ایجاد هشتگی در فضای مجازی جهت حمایت از کالای ایرانی مخصوصاً نوشت‌افزار ایرانی گفت: به جد یکی از مدافعین تولید کالای ایرانی و مصرف آن، مخصوصاً لوازم‌التحریر که با قشر کودک و محصل در ارتباط مستقیم و تأثیرگذار است هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: معمولاً خانواده‌ها در شرایط فعلی صرفه‌جویی را ملاک رفتار اقتصادی خود قرار می‌دهند، من نیز سه فرزند محصل دارم و هر وسیله‌ای که نیاز داشته باشم قطعاً ایرانی خریداری می‌کنم.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نه خودم و نه خانواده‌ام برند پوش و مصرف‌کننده کالای خارجی نیستیم و تا جایی که امکان داشته باشد از کالاهای ایرانی استفاده می‌کنیم.

,

چنارانی افزود: هنوز وضعیت دسترسی به نوشت‌افزار ایرانی در تمام نقاط ایران بررسی نشده است، این موضوع در کنار سرویس مدارس و لباس فرم از دغدغه‌های من است که آن را پیگیری می‌کنم.

,

وی عنوان داشت: چین به‌شدت بازار ایران را اشباع کرده است ولی باید با حمایت از کالاهای ایرانی از این صنایع مخصوصاً صنعت لوازم‌التحریر حمایت کرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس بیان داشت: در بخش حمایت عملی از نوشت‌افزار ایرانی کمک‌هایی که توسط بهزیستی و کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند رسیده تماماً ایرانی بوده است.

,

چنارانی بیان داشت: تولیدات فعلی نوشت‌افزار و کالای ایرانی قطعاً جوابگوی نیاز کشور نیست و باید با حمایت از این کارخانه‌ها رونق تولید و اشتغال‌زایی در این بخش ایجاد کرد ولی باید روی آن کار کرد.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم که کمبودهای زیادی به‌خصوص در حوزه نوشت‌افزار داریم و برای حل آن تلاش کنیم، رقابت با چین با توجه به جمعیت و وضعیت ارزش پول این کشور سخت است ولی باید این موضوع به‌صورت جد در دستور کار قرار گیرد.

,

وی تأکید کرد: باید بررسی کرد که با توجه به وضعیت آب کشور، این صنایع در کدام مناطق و به چه میزان ایجاد شود، به نظر با توجه به شرایط کشور باید بررسی شود که آیا گسترش این صنعت نیاز است یا خیر؟ اعتقاد دارم در بعضی صنایع باید تولید به حدی باشد که تحریم آن آسیبی به مملکت وارد نکند ولی گسترشش آسیب بیشتری دارد.

,

چنارانی اظهار داشت: صداوسیما در برخی موارد عملکرد خوبی داشته، در رابطه با تبلیغ کالای ایرانی به نظر می‌رسد محکومیت صداوسیما کار درستی نیست و خیلی جاها این سازمان حمایت‌هایی خوبی را صورت داده است، شاید خواست مردم به آن سمت نبوده که صداوسیما به موضوع ورود کند. اگر همه به دنبال اشتغال جوانان هستیم باید حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه