اخبار داغ

رحمانی فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت سرعت کار ما را بالا برد

حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت سرعت کار ما را بالا برد
وزیر کشور گفت: مقام معظم رهبری جلسه سران را تشکیل دادند و از دولت حمایت کرده و همین امر سرعت کار دولت را بالا برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به لطف خداوند تا کنون دشمن نتوانسته است به اهداف شوم خود دست پیدا کند و بر اساس تعبیر و تفسیری که سلطنت طلب ها با آمریکایی ها کرده بودند به این خیال بودند که وقایع کار انقلاب و نظام با یک فشار حداکثری تمام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را جهت مسائل  فرهنگی، رسانه ای و سیاسی به کار بسته است بیان داشت: آن ها  تمام تلاش خود را کردند که مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نمی بینند و رسما" این موضوع را اعلام کردند اما بازهم تیر آن ها به سنگ خورد.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است بیان داشت: دشمنان ما بر خلاف همه قوانین و عهد و تعهدی که داشتند از برجام خارج شدند .

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مثل همیشه تدابیر خوبی را اندیشیدند  یادآور شد: مقام معظم رهبری جلسه سران را تشکیل دادند و از دولت حمایت کرده و همین امر سرعت کار دولت را بالا برد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه در شرایط جنگی اقتصادی  نمی شد کشور را عادی اداره کرد بیان داشت: در حوزه محدودیت های وارداتی و صادراتی اقدامات خوبی انجام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در دنیا کسی با آمریکا همکاری نکرد عنوان کرد: از نظر سیاسی بعضی از کشور ها موضع گیری کردند تا مورد تنبیه قرار نگیرند .

رحمانی فضلی به شرایط موجود در کشور اشاره کرد و گفت: قیمت ارز ثبات نسبی پیدا کرده، قیمت کالا روبه پایین است و ما هر هفته اینها را کنترل می کنیم.

وی با شاره به اینکه بین مسئولین، مردم و رسانه ها هم دلی و همراهی وجود دارد بیان داشت: دشمن باید بداند که ایران هم اراده دارد و هم توان کافی .

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه باید به  دولت کمک کنند تا از این وضعیت نجات پیدا کنند  گفت: روحانیت و ائمه جمعه ، رسانه ها و خود مردم در این زمینه نقش خیلی موثری را دارند .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه