اخبار داغ

فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی اعلام کرد؛

استقبال خانواده‌ها از تولید نوشت‌افزار با محوریت شهدای انقلاب اسلامی/لزوم اهمیت به قیمت‌ها و جذابیت محتوا در نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

استقبال خانواده‌ها از تولید نوشت‌افزار با محوریت شهدای انقلاب اسلامی/لزوم اهمیت به قیمت‌ها و جذابیت محتوا در نوشت‌افزار ایرانی اسلامی
فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی گفت: در چند سال اخیر بحث تولید نوشت‌افزار با محوریت شهدای انقلاب اسلامی مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته که باید استمرار داشته باشد چراکه می تواند در معرفی قهرمانان واقعی به نسل جوان بسیار مؤثر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دارابی فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه حجم بالایی از نوشت‌افزار ایرانی در اختیار بیگانگان قرار گرفته گفت: متأسفانه به دلیل اینکه فضای رقابت در خصوص تولید نوشت افزار ایرانی سخت است قیمت تمام شده نوشت افزارهای ایرانی نسبت به مشابه خارجی آنها بسیار بیشتر است و این باعث کم رغبتی تولید کنندگان در این خصوص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: مصرف کننده نوشت افزار ایرانی باید نسبت به خرید محصولات انگیزه داشته باشد و این انگیزه می تواند با در نظر گرفتن مشوق هایی در این خصوص ایجاد شود و متأسفانه امروز افزایش قیمت نوشت افزار ایرانی برای خود مردم ایران یک عامل بازدارنده است چراکه محصولات مشابه خارجی قیمت آنها بسیار پایین تر است.

,

فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با اشاره به نقش دولت و مسئولین در این خصوص بیان کرد: مسئولین و به خصوص دولت اگر بتوانند حمایت های خاصی را در حوزه تأمین کاغذ برای تولید کنندگان انجام دهند قطعا در قیمت ها تأثیرگذاری خواهد داشت.

,

وی با تأکید بر اینکه خرید نوشت افزار ایرانی اسلامی می تواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال نقش به سزایی ایفا کند افزود: حمایت از نوشت افزار ایرانی و ارائه کاغذ یارانه ای برای تولید کنندگان سبب اشتغال زایی زیادی در کشور خواهد شد.

,

مسئول فروشگاه نوشت‌افزار در اراک موضوع مهمتر در خصوص نوشت افزارهای ایرانی را تولید محتوا با محوریت ایرانی اسلامی دانست و بیان کرد: باید به این نکته توجه شود چراکه امروز بازار نوشت افزاری که در کشور وجود دارد برگرفته از فرهنگ غربی است و اهداف خاصی را در این خصوص دنبال می کنند.

,

وی در این خصوص تصریح کرد: حمایت از نوشت افزار ایرانی باید با دو رویکرد مهم تقویت تولید داخل و تقویت فرهنگی غنی ایرانی اسلامی انجام شود .

,

فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی ادامه داد: کاری که در طی این چند سال اخیر در این خصوص به خوبی جا افتاده بحث تولید نوشت افزار با محوریت شهدای انقلاب اسلامی است که باید استمرار داشته باشد چراکه می تواند در معرفی قهرمانان واقعی به نسل جوان بسیار موثر باشد.

,

وی با بیان اینکه متأسفانه در خصوص توزیع نوشت افزار ایرانی مشکلات زیادی وجود دارد افزود: مرکزهای توزیع خوبی در شهرستان ها وجود ندارد و حتما باید از تهران خریداری شوند که نیاز است برای تسریع کلیه فروشگاه های لوازم التحریر راه کارهای مناسب تری ارائه دهند.

,

دارابی با تشریح راه کارهایی در این خصوص اضافه کرد: دستگاه های مسئول باید اولا مواد اولیه را در اختیار تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی قرار دهند و دوما نقش موثر اتحادیه های صنفی می تواند بسترهای مناسبی برای استفاده بهتر نوشت افزار ایرانی اسلامی با ممنوع اعلام کردن مشابه های خارجی ایجاد کند که متأسفانه هم اکنون این کار انجام نمی شود.

,

وی با اشاره به اینکه در گذشته متأسفانه برخی از مسئولین اتحادیه ها، لوازم تحریر مورد نیاز را از چین وارد می کردند افزود: حتی در دو سال گذشته یکی از مسئولین اتحادیه حدود پانصد میلیون تومان از چین واردات هایی در این خصوص داشت.

,

 

,

مسئول فروشگاه نوشت‌افزار در اراک نقش دستگاه های نظارتی در این خصوص را مهم عنوان کرد و گفت: اصناف و تعزیرات با نظارت دقیقی که می تواند بر اتحادیه داشته باشند و توزیع کالای ایرانی را به مرحله مناسبی برساند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه بزرگترین مانعی که استفاده از نوشت افزار ایرانی را با چالش مواجه کرده بحث قیمت ها است افزود:  همچنین برند سازی که متأسفانه از اجناس خارجی در کشور جا افتاده از دیگر موانع این موضوع است که تقویت برندهای ایرانی می تواند در این زمینه موثر باشد که نیاز به فرهنگ سازی در آحاد مردم دارد.

,

 

,

فعال صنعت توزیع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه نوشت افزار بیشتر مورد استفاده کودکان و نوجوانان قرار می گیرد بحث جذابیت یک عامل بسیار مهم است که برندهای ایرانی در این موضوع ضعیف عمل کرده اند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه