اخبار داغ

در بازدید مسئولان از کمربندی فریدونکنار مطرح شد؛

از انصراف 4 پیمانکار پروژه کمربندی فریدونکنار تا وعده‌ جدید برای افتتاح

از انصراف 4 پیمانکار پروژه کمربندی فریدونکنار تا وعده‌ جدید برای افتتاح
بنابر وعده مسئولان وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تا با اختصاص ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پروژه کمربندی فریدونکنار در شهریور ماه کار پروژه با جدیت دنبال شود و تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، پروژه‌های نیمه‌کاره راه و شهرسازی، ایجاد میدان جدید رو به روی بندر و همچنین وجود چالش بین شهرداری و بندر در فریدونکنار موجب شد که با حضور ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس، مهران کفاش معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا الهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر، محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به این مسائل رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

مهمترین پروژه فریدونکنار که حدود ۱۸ سال از عمر آن می‌گذرد و همچنان نیمه کاره مانده، کمربندی و پل ابتدای شهر است که شرایط بدی را ایجاد کرده و موجب نارضایتی عمومی شده است که مسئولان امر در ابتدا به سراغ بازدید از این پروژه رفتند.

,

ولی‌الله نانواکناری در بدو ورود به محل اجرای پروژه کمربندی مراتب اعتراض خود را نسبت به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان این وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: درحالی که این پروژه باید یک سال قبل به اتمام می‌رسید اما همچنان در نیمه راه قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه وزیر راه دستور داد که مبلغ مورد نیاز پیمانکار تامین شود اظهار کرد: در یک مرحله مبلغ ۷٫۵ میلیارد تومان و در مرحله دیگر ۲٫۵ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده شد اما مشخص نیست که این مبلغ به کجا رفت و کجا هزینه شد.

,

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مربوطه توانایی اجرای این پروژه را ندارند به صورت شفاف به مردم اعلام کنند و اگر به دنبال عملیاتی کردن آن هستند محکم کار را دنبال کنند.

,

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار نیز در این بازدید اظهار کرد: انتظار داریم تا در کنار پرداخت اعتبار به صورت اسناد خزانه‌ای بودجه‌های نقدی هم به پیمانکار اختصاص داده شود تا بتواند کار را به راحتی به پیش ببرد.

,

وی خاطرنشان کرد: از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم تا مامور ویژه‌ای برای این پروژه در نظر گرفته شود تا وضعیت را به صورت روزانه و هفتگی پیگیری کند.

,

طهماسبی پیمانکار این پروژه اظهار کرد: تاکنون در این پروژه چهار پیمانکار که در سطح بالایی قرار داشتند از ادامه کار منصرف شدند که این تصویر خوشایندی ندارد.

,

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از اهالی این منطقه هستم کار را قبول کردم اما منابع در حد صفر قرار دارد و هر باری که به مسئولان مربوطه مراجعه کردیم وعده‌هایی دادند که محقق نشده است.

,

این پیمانکار با اشاره به افزایش هزینه‌های مصالح و حمل و نقل و دستمزد تصریح کرد: تمامی هزینه‌ها چند برابر شده که بنابر برآورد این پروژه ۲۰ میلیارد تومان تا پایان کار هزینه دارد و اگر مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کنند تا دهه فجر این پروژه را به اتمام می‌رسانیم.

,

طهماسبی افزود: اگر مسئولان همکاری نکنند و اعتبار لازم را اختصاص ندهند این کار پایان نمی‌پذیرد و درحال حاضر حدود ۲٫۵ میلیارد تومان از این پروژه طلبکار هستم.

,

بنابر وعده مسئولان وزارتخانه در این بازدید مقرر شد تا با اختصاص ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز در شهریور ماه کار پروژه با جدیت دنبال شود و تا بهمن ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه