اخبار داغ

مدیرکل دامپزشکی مازندران خبر داد؛

تمهیدات دامپزشکی از ۱۹ مرداد در میادین عرضه دام زنده در مازندران

تمهیدات دامپزشکی از ۱۹ مرداد در میادین عرضه دام زنده در مازندران
مدیرکل دامپزشکی مازندران از آمادگی دامپزشکی و برقراری اکیپ‌های ثابت و سیار برای نظارت بهداشتی و شرعی بر دام‌های قربانی از 19 مردادماه در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید حسین رضوانی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستادی دامپزشکی مازندران با محوریت عید سعید قربان گفت: کارشناسان دامپزشکی استان در هر شهرستان از روز شنبه 19 مردادماه یعنی دو روز قبل از روز عید قربان با استقرار در میادین عرضه دام مشخص شده توسط شهرداری در شهرستان‌ها، مردم را در خرید دام زنده سالم کمک می‌کنند.

وی افزود: در روز عید قربان نیز بازرسان و کارشناسان دامپزشکی مازندران در کشتارگاه‌های دام سطح استان و همچنین در ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و میادین اصلی شهر استقرار داشته و دام کشتار شده را از نظر سلامت بررسی می‌کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر حضور روحانیون ناظر شرعی در کشتارگاه‌ها در روز عید قربان به‌منظور تائید مسائل شرعی دام‌های قربانی تصریح کرد: کلیه ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها در روز عید قربان آماده ارائه خدمات بهداشتی به‌صورت رایگان می‌باشند.

رضوانی در پایان گفت: از شهروندان استان در خواست داریم تا برای تامین سلامت خود و خانواده از کشتار دام در منازل و یا معابر عمومی جداً خودداری  و با مراجعه به کشتارگاه‌های دام با بازرسی ناظرین بهداشتی دامپزشکی و روحانیون ناظر شرعی نسبت به قربانی کردن دام خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه