اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از تولید‌کنندگان نوشت‌افزار ایرانی موجب بی‌نیازی از واردات می‌شود

حمایت از تولید‌کنندگان نوشت‌افزار ایرانی موجب بی‌نیازی از واردات می‌شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که حمایت از تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد، کشور بی نیاز از هرگونه واردات لوازم التحریر و نوشت افزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت استفاده از نوشت افزار ایرانی و حمایت از کالای داخلی، اظهار داشت: در داخل کشور بسیاری از نوشت افزار و انواع لوازم تحریر با کیفیت تولید می شود که باید مورد حمایت مسئولان و عموم افراد جامعه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با اشاره به حق تحصیل رایگان برای تمام ایرانیان، افزود: دولت می تواند با امکان خرید و توزیع نوشت افزار ایرانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، زمینه تحصیل رایگان بسیاری از کودکان مناطق محروم را فراهم کند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ۵ ماه قبل به رئیس جمهور، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و نیز وزیر آموزش و پرورش تذکر دادیم که نوشت افزار کودکان مناطق محروم را تهیه و به صورت رایگان توزیع کنید تا برخی خانواده ها به دلیل ناتوانی در تهیه نوشت افزار مانع تحصیل کودکان نشوند ولی هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

,

وی، با تاکید بر نقش خودباوری و تقویت اعتماد به نفس محصلان با استفاده از نوشت افزارهای تولید داخلی، ادامه داد: کودکانی که تحصیل با این نوشت افزارها را تجربه می کنند اولا روحیه توانمندی ایران و تولید کننده ایرانی را یاد می گیرند و دوم اینکه موجب تقویت اعتماد به نفس محصل می شود.

,

قاضی پور، تاکید کرد: کودکی که از نوشت افزار ایرانی استفاده می کند به این باور «ما می توانیم» می رسد و با آن رشد می کند که ایرانی در هر عرصه ای می تواند حضور موفق داشته باشد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حمایت دولت از تولیدکنندگان نوشت افزار باید بیشتر شده و به مرحله خودکفایی در زمینه تولید نوشت افزار برسیم، گفت: اگر از تولید کننده حمایت شود از این حمایت دلگرم و به سمت تولید بیشتر می رود ولی اگر ببیند دولت توجهی به تولید ندارد دلسرد می شود و تولیدات خود را کم می کند.

,

وی، ابراز کرد: یکی از کارخانه های تولید خودکار که نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد در حالت نیمه تعطیل بوده و نیاز به حمایت دولت دارد اگر حمایت شود می تواند بخش عظیمی از نیاز کشور به خودکار را تامین کند.

,

قاضی پور، افزود: دولت باید به واحدهای تولیدی که در حال حاضر فعال هستند و فعالیت شان اثبات شده، با ارائه وام های کم بهره به آنها کمک کند تا بتوانند چرخه کار خود را بچرخانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه