اخبار داغ

سردار سپهر:

برخی سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی کرده‌اند/ شاه استکبار جهانی برای آزادی کشتی خود التماس می‌کند

برخی سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی کرده‌اند/ شاه استکبار جهانی برای آزادی کشتی خود التماس می‌کند
جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: برخی سلبریتی‌ها امروز در پازل دشمن بازی کرده و در برابر شهدا صف‌کشی کرده‌اند لذا نیاز است با تولید فیلم، شعر و دانش انقلابی، تحولات بزرگ هنری را شاهد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛سردار محمد حسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج شب گذشته در اختتامیه دوره توانمندسازی کانون‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان سراسر کشور در تالار تربیت مشهد اظهار کرد: در جمهوری اسلامی معنویت و سیاست به هم گره خورده است و این رمز تربیت اسلامی ماست که پیامبر اکرم(ص) برای ما به یادگار گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی با اشاره به اینکه باید با دانش هنری و انقلابی تحولات بزرگ هنری و انقلابی را شاهد باشیم تا در برابر مادی‌گرایی، هنر توحیدی و رحمانی ایجاد شود افزود: کسی که به یاد وقایع تلخ و شیرین مردم در روزگار شعری می‌سراید و یا طنزی می‌نویسد نشان از پیوستگی امور معنوی، سیاسی و اداره تمور حاکمیتی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب، مقاومت و ایستادگی بر پایه ایمان، خرد دینی، انقلابی و مبارزه با دشمن جزء هنر هنرمندان بزرگ عرصه جهاد و ایستادگی کشور است.

,
, .,
,
,

وی با بیان اینکه هنرمندان ما با  انعکاس تصاویر ایثار و مقاومت مردم  و نیز تولید شعار‌های انقلابی هیجان انقلابی را در بین مردم  خلق کردند افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد اوج فیلم‌سازی و رجزخوانی و دیگر تولیدات هنری هنرمندان بودیم که این تولیدات تاثیرش از هزاران کلاس درس بیشتر بود.

,


سردار سپهر تصریح کرد: این کار شما هنرمندان را می‌طلبد تا تجارب و وقایع تاریخ را تبدیل به دانش صریح کنید  تا با تدریس آن در دانشگاه‌ها، دانشمندان انقلابی تربیت شوند.

وی افزود: غرب از طریق امثال هالیوود و فضای رسانه‌ای دنیا را متوجه آرمان‌هایش می‌کند و با هنر، جنایات خود را می‌پوشاند یا خباثت‌های جدیدی بر مردم تحمیل کرده و با هنر استکباری و صهیونیستی خود اعتقادات و باور‌های مردم را به تسخیر خود در می‌آورد تا باورهای مردم را تغییر دهد.

,
,
,
,

برخی سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی کرده و در برابر شهدا صف‌کشی کرده‌اند

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی زمانی مفهوم پیدا می‌کند که با امکانات کم مقاومت کنیم همانطور که که هشت سال جنگ تحمیلی با وجود امکانات بسیار کم، ولی با مدیریت جهادی به خوبی مدیریت شد و در دفاع مقدس بدون شئون تعریف شده امروزی تنها مقاومت و ایستادگی شده است.

وی ضمن تأکید بر اینکه ما باید با مدیریت جهادی موانع را رد کنیم و یا اینکه راه جدیدی ایجاد کنیم افزود: بسیج پیشتاز و متولی عملی کردن گام دوم انقلاب است و شاه استکباری جهان، با رابط و پیغام التماس می‌کند که کشتی ما را آزاد کنید، لذا امروز جمهوری اسلامی تعیین‌کننده معادلات جهانی است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه تفکر بسیجی باید بیانیه گام دوم انقلاب را جاری کند و بدون تردید در این مسیر موانعی وجود دارد گفت: باتوجه به اهمیت تربیت نیروی انسانی برای هنرنمایی در فرهنگ انقلاب ما نیازمند هنرمندان انقلابی هستیم.

, برخی سلبریتی‌ها در پازل دشمن بازی کرده و در برابر شهدا صف‌کشی کرده‌اند,
,
,
,
,
,
,

وی افزود: برخی سلبریتی‌ها امروز در پازل دشمن بازی کرده و در برابر شهدا صف‌کشی کرده‌اند لذا نیاز است با تولید فیلم، شعر و دانش انقلابی، تحولات بزرگ هنری را شاهد باشیم.

جانشین مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور داشتن نظامات و قوانین را از الزامات بسیج هنرمندان دانست و گفت: آمادگی این را داریم هر قانونی را که بسیج هنرمندان به آن نیازمند است را به تصویب برسانیم.

,
,
, .,

وی تولید سبک زندگی بر اساس اسلام و فرهنگ دینی را وظیفه هنرمندان انقلابی دانست و افزود: آبرو گذاشتن در مسیر انقلاب از جان دادن سخت تر است و لذا هنرمندان جهادی و انقلابی می توانند در این مسیر پیشرو باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه