اخبار داغ

جامعه شناس هرمزگانی:

خرید لوازم التحریر ایرانی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را به دنبال دارد/ ایران نوشت عاملی در جهت شناخت دانش آموزان با نمادها و قهرمانان داخلی است

خرید لوازم التحریر ایرانی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را به دنبال دارد/ ایران نوشت عاملی در جهت شناخت دانش آموزان با نمادها و قهرمانان داخلی است
جامعه شناس هرمزگانی با بیان اینکه ایران نوشت عاملی در جهت شناخت دانش آموزان با نمادها و قهرمانان داخلی است، خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی فرصت خوبی جهت معرفی نوشت افزارهای ایرانی به خانواده هاست تا با نشان دادن و معرفی کیفیت و محتوای تولیدات داخلی خانواده ها توجه بشتری نسبت به خرید نوشت افزارها بر فرزندان خود داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه یزدان پناه، جامعه شناس هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت حمایت از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: حمایت از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی موجب  رونق تولید داخلی می شود؛ همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جامعه شناس هرمزگانی  افزود: حمایت از تولید کنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی علاوه بر اینکه تاثیرات مثبت بر فرهنگ یک کشور دارد، باعث افزایش میزان کیفیت تولیدات داخلی و نیز سبب روحیه دهی هر چه بیشتر بر روی تولیدکنندگان داخلی در  جهت خدمات دهی به مردم  می شود.

,

یزدان پناه با بیان اینکه استفاده از نوشت افزار های خارجی تاثیرات سویی برای دانش آموزان همراه دارد، عنوان کرد : خرید نوشت افزار با نماد های غربی در برخی موارد غیراخلاقی در شکل گیری آینده دانش آموزان  بسیار تاثیر گذار است به همین علت والدین انها باید توجه بیشتری در خرید نوشت افزارها برای فرزندان خود داشته باشند این در حالیست که برخی از والدین بدون توجه به عواقب بسیار خطرناک استفاده از نوشت افزار خارجی بر روی فرزندان خود اقدام به خرید این نوشت افزارها می کنند لذا این نوشت افزارها مورد استفاده دانش آموزان در ذهن انها باقی می ماند و تبدیل به هنجارهای در آینده خواهد شد.

,

 

,

, ,

وی با تاکید بر نقش دستگاه ها در روند کاهش واردات نوشت افزار خارجی و همچنین حمایت از نوشت افزار ها با تولیدات بومی افزود:دستگاه های ذیربط مانند ارشاد و فرهنگ اسلامی،شورای عالی فرهنگی و ... می توانند با برنامه ریزی دقیق و کلی واردات نوشت افزار خارجی را به صفر برسانند و همچنین برای حمایت و نهادینه کردن مصرف کالای داخلی از تمامی ظرفیت ها از جمله تشکل های مردمی و اصناف برای ترویج استفاده از نوشت افزار داخلی و بومی استفاده کنند.

,

جامعه شناس هرمزگانی خاطر نشان کرد:طرح فروش لوزام التحریر ایرانی اسلامی در حال حاضر باید با هدف صیانت از ارزش ها ،اعتقادات و نمادهای ایرانی اسلامی بر روی لوازم التحریر و همچنین حمایت از تولید داخلی در کانون های فرهنگی و مساجد صورت پذیرد.

,

, ,

یزدان پناه با تاکید بر ارائه راهکارهای ترویج نوشت افزار داخلی عنوان کرد: استفاده از نوشت افزارهای داخلی دربین خانواده ها و دانش آموزان باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد و نیز افزایش کیفیت تولیدات نوشت افزارهای داخلی تاثیر بسزایی در انتخاب و استفاده از کالای ایرانی در بین مردم دارد.

,

وی  با بیان اینکه ایران نوشت عاملی در جهت شناخت دانش آموزان با نمادها و قهرمانان داخلی است، خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی فرصت خوبی جهت معرفی نوشت افزارهای ایرانی به خانواده هاست تا با نشان دادن و معرفی کیفیت و محتوای تولیدات داخلی خانواده ها توجه بشتری نسبت به خرید نوشت افزارها بر فرزندان خود داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه