اخبار داغ

فرمانده سپاه رودان:

اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است/نیروهای انقلابی، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند

اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است/نیروهای انقلابی، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند
فرمانده سپاه رودان گفت: امروز سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبداله صادقی، فرمانده سپاه رودان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با اشاره به وابستگی کشور ما به حکومت ها بیگانه در قبل از انقلاب اظهار کرد: در یک زمانی پرتغال، جزیره هرمز را گرفت و ایران به کمک انگلیسی ها آن را آزاد کرد اما انگلیسی ها خودشان بر ایران حاکم شدند و همه امور ایران را به دست گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه رودان افزود: انگلیسی ها اجازه هیچ گونه پیشرفتی را به ملت ایران نمی دادند بطوریکه یک نفر در ایران لوله هَنگی درست کرد و انگلیسی ها آن را گرفتند و چشمانش را از حدقه در آوردند تا جلوی پیشرفت ایران و ایرانی را بگیرند حتی ناصرالدین شاه که شاه ایران بود وقتی می خواست به شمال ایران سفر کند از روسیه اجازه می گرفت و یا وقتی می خواست به جنوب بیاید از انگلیسی ها اجازه می گرفت.

,

صادقی ادامه داد: در جنگ جهانی اول بخاطر وابسته بودن حکومت ایران به قدرت های شرقی و غربی، آن دولت ها، کشور ما را میدان تاخت و تاز خودشان قرار دادند و هیچ گونه امکانات و حتی غذا به ایران نمی دادند بطوریکه قحطی شدو بیماری های زیادی شایع گردید و کشور ۲۰ میلیونی ایران در مدت دو سال به ۱۰میلیون تبدیل شد.

,

فرمانده سپاه رودان گفت: امروز الحمدالله سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.

,

وی با بیان اینکه امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نظامی برسرکار است که تا قبل از آن در دنیا نظیر نداشت، تصریح کرد: وقتی امام(ره) می فرمایند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و یا اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد این عظمت، قدرت و شوکت از برکت انقلاب اسلامی است و ایران اسلامی امروز قدرتمند شده و شرق و غرب عالم دربرابر آن خوار و ذلیل گشته اند.

,

فرمانده سپاه رودان یادآور شد: اگر قبل از انقلاب، اعراب در جنگ شش روزه شکست خوردند و اسرائیل را تحریم نمودند اما شاه ایران بعنوان حاکم مسلمان، تحریم های اعراب را دور زد و به اسرائیل کمک کرد اما امروز به واسطه قدرت و درایت رهبرمعظم انقلاب و هوشیاری سپاه پاسداران قصه برعکس شده است ومی بینیم که سپاه قدس از ایران، لشکر فاطمیون از افغانستان، حیدریون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس در فلسطین و حشدالشعبی در عراق، گلوی آمریکا  و اسرائیل را فشرده و با فرمان ولی امر مسلمین عالم، دشمنان را تا مرز خفه شدن تحت فشار قرار دادند.

,

صادقی  با اشاره به سردرگمی استکبار در مقابل ایران اسلامی اظهار کرد: اگر می بینیم سپاه پاسداران پهباد آمریکایی را نابود می کند و یا کشتی انگلیسی را توقیف می کند ولی آنها کاری از پیش نمی برند از برکت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و این اقتدار امروز در دنیا بی نظیر است.

,

تحلیل گر مسائل سیاسی ایران و جهان با اشاره به تلاش دشمنان در معرفی اسلام آمریکایی بجای اسلام ناب محمدی در کشورهای مسلمان افزود: آنها درتلاشند اسلام آمریکایی را در بعضی از کشورها حاکم کنند تا بلکه بتوانند به حکومت شیعی علوی در جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما در برابر آن، اسلام ناب محمدی به رهبری امام المسلمین حضرت آیت العظمی الامام خامنه ای، توطئه های آنها را نقش برآب کرده و دشمنان را سرگردان نموده است.

,

فرمانده سپاه رودان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب جوانان بسیجی باید با دانش و اخلاق تلاش کنند تا در سیاست داخلی و خارجی دارای عزت ملی باشیم وامروز با حضور پرشور جوانان و تلاش جهادی، ایران بعنوان قدرتی الهی روی زمین مطرح شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه