اخبار داغ

در بررسی میدانی از بازار نوشت افزار همدان انجام شد؛

مردم به دنبال نوشت افزار با کیفیت هستند

مردم به دنبال نوشت افزار با کیفیت هستند
یکی از مسائلی که در خرید نوشت افزار ایرانی تاثیرفراوانی دارد مرغوبیت و جنس کالا است که به گفته بسیاری از فروشندگان لوازم التحریر برخی از این وسایل دارای کیفیت بالا و برخی دیگر نیز چنگی به دل نمیزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چندسالی است که نوشت افزار ایرانی جای خود را در مغازه ها و فروشگاه های لوازم التحریری باز کرده است و مردم نیز از برخی از این محصولات استقبال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در راستای حمایت از تولید ملی چند سالی است تبلیغلاتی مبنی بر ایرانی، ایرانی بخر در رسانه ملی و برخی از رسانه های مجازی پخش میشود و تاحدودی تاثیراتی بر جامعه نیز گذاشته اما از نظر تولید کنندگان مخصوصا کسانی که به سختی نوشت افزار ایرانی تولید میکنند این میزان تبلیغات کم بوده و باید بیشتر به این موضوع توجه شود.

,

, ,

یکی از مسائلی که در خرید نوشت افزار ایرانی تاثیرفراوانی دارد مرغوبیت و جنس کالا است که به گفته بسیاری از فروشندگان لوازم التحریر برخی از این وسایل دارای کیفیت بالا و برخی دیگر نیز چنگی به دل نمیزنند.

,

برای اینکه به این موضوع اشراف بیشتری پیدا کنیم به یکی از مراکز فروش لوازم و التحریر و نوشت افزار رفتیم که در ادامه صحبت های فروشندگان را خواهید خواند.

,

اکثر نوشت افزارهای داخل مغازه ایرانی است

, اکثر نوشت افزارهای داخل مغازه ایرانی است, اکثر نوشت افزارهای داخل مغازه ایرانی است,

یکی از این فروشندگان، با بیان اینکه اکثر نوشت افزار هایی که درحال حاضر می فروشد ایرانی است گفت: برخی از این اجناس خوب است اما برخی دیگر در مقایسه با جنس خارجی اصلا قابل استفاده نبوده و حتی قیمت بالاتری نسبت به جنس خارجی دارند.

,

وی، با اشاره بر اینکه مردم موقع خرید به ایرانی و خارجی بودن جنس توجه میکنند افزود: بیشتر مردم دنبال جنس باکیفیت و قیمت پایین تری هستند و اگر تولید کنندگان داخلی قیمت را پایین آوردند و جنس را با کیفیت بیشتر تولید کنند استقبال بیشتر میشود.

,

, ,

فروشنده دیگری با تاکید بر اینکه قطعات اصلی این اجناس از خارج از کشور وارد می شود و در ایران فقط مونتاژ می شود یادآور شد: به طور مثال تیغه تراش از خارج می آید و قالب آن در ایران تولید می شود و یا مغز مداد از خارج می آید و چوب اطرافش را در ایران می سازیم.

,

وی، با بیان اینکه امید است به درجه ای برسیم که همه قطعات را در داخل کشور تولید کنیم گفت: باید به این نکته توجه داشت که با تولید صفر تا صدی این قطعات افراد بیشتری را شاغل می کینم.

,

, ,

نظارتی بر چاپخانه های داخلی نیست

, نظارتی بر چاپخانه های داخلی نیست, نظارتی بر چاپخانه های داخلی نیست,

یکی دیگر از این فروشندگان با تاکید بر اینکه محتوا و تصاویری که بر دفاتر چاپ میشود از شخصیت های خارجی است گفت: این دفاتر در ایران تولید می شود و ظاهرا نظارتی بر چاپخانه ها و تولیدی ها نیست.

,

این فروشنده نوشت افزار، ضمن تاکید بر نظارت بیشتر مسئولین ارشاد بر محتوا و کاراکتر های محصولات افزود: اگر شخصیت های ایرانی را، جذاب طراحی کنند قطعا تولید کننده بخاطر فروش بیشتر به دنبال شخصیت خارجی نمیرود.

,

, ,

ترجیح میدهم جنس با کیفیت بخرم 

, ترجیح میدهم جنس با کیفیت بخرم , ترجیح میدهم جنس با کیفیت بخرم ,

یکی از افرادی که به همراه فرزندش برای خرید نوشت افزار آمده بود در پاسخ به این که جنس ایرانی می خرد یا خارجی گفت: اگر جنس ایرانی با کیفیت باشد میخریم اما کالایی مثل جامدادی اصلا کیفیت ندارد و از تولید خارجی آن خریداری کردیم اما مداد و خودکار و دفتر را ایرانی خریدیم.

,

این فرد، با بیان اینکه من ترجیح میدهم جنس با کیفیت بخرم که فرزندم مدت بیشتری از آن استفاده کند گفت: از تولید کننده ها تقاضا داریم کالارا با کیفیت بسازند.

,

 

, ,

در پایان امیدواریم مسئولین ذیربط صدای تولید کنندگان و مردم جامعه را بشنوند و با حمایت از تولید کنندگان باعث شوند تولیدات نوشت افزار با کیفیت بیشتری وارد بازار شود.

, در پایان امیدواریم مسئولین ذیربط صدای تولید کنندگان و مردم جامعه را بشنوند و با حمایت از تولید کنندگان باعث شوند تولیدات نوشت افزار با کیفیت بیشتری وارد بازار شود.,

این محصول از جمله محصولاتی است که باعث اشتغال هزاران نفر در جامعه شده و جدای ازاین میتواند  بر فرهنگ آینده سازان این مرز و بوم تاثیر گذار باشد.

, این محصول از جمله محصولاتی است که باعث اشتغال هزاران نفر در جامعه شده و جدای ازاین میتواند  بر فرهنگ آینده سازان این مرز و بوم تاثیر گذار باشد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه