اخبار داغ

مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس:

نوشت افزارهای ایرانی با حمایت مردم خودکفا می شوند

نوشت افزارهای ایرانی با حمایت مردم خودکفا می شوند
مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس رمز موفقیت و پیشرفت تولیدکنندگان را حمایت و خرید مردم از این محصولات عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله رمضان پور مدیرعامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس، در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه وضعیت تقاضای  نوشت افزار ایرانی اسلامی در طی سال های اخیر افزایش یافته است، گفت: به کمک رسانه ها میزان تقاضای این نوشت افزار ها به حد مطلوب و راضی کننده ای رسیده و سطح تولید و فروش آن ها بالا رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس با تاکید بر اینکه افزایش تولید کالا باعث بالارفتن اشتغالزایی در کشور می شود، عنوان کرد: اشتغالزایی باعث بالارفتن فرایند تولید ملی و ظرفیت اقتصادی کارخانجات خواهد شد.

,

رمضان پور مهم ترین مشکلات تولید کنندگان این صنف را قیمت بالای کاغذ دانست و افزود: قیمت کاغذ نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش پیدا کرده و با توجه به آنکه نوشت افزارها یک کالای اساسی به شمار می رود، متاسفانه به دلیل اختصاص ندادن ارز دولتی این صنف با مشکل بزرگی مواجه شده است.

,

وی مطرح کرد: با گران شدن نوشت افزارها و کوچک شدن سبد خرید مردم، تولیدکنندگان به علت کمتر وارد کردن فشار به متقاضیان برای خرید نوشت افزار ها، سود تولید خود را کاهش دادند.

,

مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس با بیان اینکه نوشت افزارها با کارکترهای غربی که در بازار موجود می باشد با یک هدف تولید خواهند شد، عنوان کرد: متاسفانه رسانه ها به تبلیغات شخصیت های غربی می پردازند که این موارد تاثیر مخربی بر ذهن کودکان و جوانان می گذارد.

,

رمضان پور تاکید کرد: مهم ترین هدف تبلیغات غربی ها بر روی نوشت افزارها تخریب اصل بنیان خانواده و از بین بردن اعتقادات می باشد.

,

مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس گفت: در حال حاضر از طریق رسانه ملی می توان برای ترویج خرید و استفاده از نوشت افزارهای ایرانی بین خانواده ها و دانش آموزان اقدامات تاثیرگذاری انجام داد.

,

رمضان پور با تاکید بر اینکه امکان خودکفایی در این صنعت به وفور دیده می شود، اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد مسئولین برای تولید نوشت افزارها  دست به وارد کردن مواداولیه از دیگر کشور ها می زنند و به تولید داخلی اهمیت نمی دهند.

,

وی با توجه به اینکه تولید دفتر در کشور انجام می شود و تاکنون هیچ نوع دفتری از کشور های دیگر وارد نشده است، اذعان کرد: کیفیت کالاهای تولیدی به دست کارگران ایرانی چندین برابر کالاهای خارجی می باشد.

,

مدیر عامل موسسه تولید نوشت افزار فطرس با بیان اینکه جایگاه کالاهای ایرانی در بازار نوشت افزار حداقل به 40 درصد می رسد، افزود: حمایت مردم در خرید کالاهای ایرانی رمز موفقیت و پیشرفت تولیدکنندگان نوشت افزارها می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه