اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

خبرنگاران بازوان نیروی انتظامی در ایجاد امنیت هستند

خبرنگاران بازوان نیروی انتظامی در ایجاد امنیت هستند
فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه خبرنگاران بازوان نیروی انتظامی در ایجاد امنیت هستند، گفت: خبرنگاران با تعامل خوب خود با مجموعه انتظامی شهرستان خلیل آباد در ایجاد امنیت نقش بسزایی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ولی اله غلامی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان خلیل آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبر که جان خود را برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی به خطر انداختند و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: مجموعه انتظامی شهرستان خلیل آباد افتخارش این است که به زائران علی بن موسی الرضا (ع) و مردم شهرستان خدمت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در بحث امنیت در شهرستان هیچ مشکلی خاصی نداریم و این نتیجه زحمات همکاران ناجا به تنهایی نیست و خبرنگاران در ایجاد این امنیت نقش بسزایی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران بازوان مجموعه نیروی انتظامی در ایجاد امنیت هستند و این امنیت نتیجه کار و تعامل خوب خبرنگاران به خصوص در فضای مجازی است.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با تأکید بر اینکه امروز فضای مجازی نقش تأثیر گذار تری نسبت به فضای حقیقی دارد، بیان کرد: هجمه هایی علیه نهاد های انقلابی به خصوص ناجا در فضای مجازی که از خارج کشور هدایت می شوند، صورت می‌گیرد و اگر همراهی های خبرنگاران در خنثی کردن این فضا نباشد مطمئناً امنیتی حاصل نخواهد شد و پلیس نمی تواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

,

وی همچنین ابراز کرد: امیدواریم با کمک خبرنگاران شهرستان در حوزه حفظ ارزش های انقلابی، اسلامی و امنیتی که شایسته مردم جامعه و شهرستان خلیل آباد است اقدامات خوبی انجام بدهیم.

,

 

,

خیانت برخی خبرنگاران و تاریخ نگاران زمان پیامبر (ص) باعث خانه نشینی حضرت علی (ع) شد

, خیانت برخی خبرنگاران و تاریخ نگاران زمان پیامبر (ص) باعث خانه نشینی حضرت علی (ع) شد,

حجت الاسلام مقصودی در این دیدار با بیان اینکه انتشار به موقع خبرها حاصل تلاش شبانه روزی خبرنگاران است، اظهار داشت: صحت و دقت و انجام عمل در خبرنگاران آن‌قدر حائز اهمیت است که پیامبر فرمودند اگر شخص فاسدی برای شما خبر آورد آن را رد کنید.

,

وی همچنین با بیان اینکه خبرنگار باید روحیه نشاط و امیدواری را در مردم زنده کند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند که خبرنگاران رسالت بسیار مهمی در جامعه دارند و حقایق را باید برای مردم همان‌گونه که هست بیان کنند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خلیل آباد با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد وانمود کند که بعد از ۴۰ سال هیچ کار و پیشرفتی در کشور انجام نشده در صورتی که در کشور بعد انقلاب به دست آمده است قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: دشمنان با رسانه های در اختیار خود خبرهای داخل کشور را وارونه نشان می دهند تا روح نشاط و امید را از بین ببرند.

,

وی با اشاره به اینکه کشوری که منابع و امکانات زیادی دارد تا صد سال دیگر نیاز به خارج از کشور ندارد، اذعان کرد: امروز رسالت خبرنگار کمتر از رسالت زمان پیامبر نیست، اگر خبر روز غدیر درست تبیین و بیان می شد امروز وضعیت مسلمانان بهتر از وضعیت فعلی بود و خیانت هایی در زمان پیامبر و در موضوع غدیر رخ داد و باعث خانه نشینی حضرت علی علیه السلام شد.

,

مقصودی همچنین در پایان عنوان کرد: انعکاس اخبار ناجا قوت قلبی برای نیروی انتظامی است و با انعکاس این اخبار، مردم نیز درک می کنند که امنیت امروز مدیون تلاش های شبانه روزی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه