اخبار داغ

فرماندار قوچان:

مطالبه گری مهمترین رسالت خبرنگاری است

مطالبه گری مهمترین رسالت خبرنگاری است
فرماندار قوچان گفت: کنجکاوی، پایبندی به اخلاق و انصاف، تیزبینی و نکته سنجی، خلاقیت و سرعت و دقت از مهمترین ویژگی های خبرنگاران و مطالبه گری و پرسشگری یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هادی رجائی نیا، فرماندار قوچان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری قوچان گفت: در تمام عرصه ها اگر ابزاری به نام رسانه نباشد، نمی توان شاهد توفیق و موفقیت باشیم و معتقدم می بایست از وجود رسانه برای توسعه و آبادانی شهرستان بهره مند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خبرنگار را چشم بینای جامعه دانست و افزود: تمهیدات لازم برای هماهنگی و تعامل با خبرنگاران می بایست مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و انتظارم از مدیران دستگاه های اجرایی این است که با هماهنگی کامل با خبرنگاران تعامل داشته و انتظار متقابل مسئولین از خبرنگاران حضور به موقع و پوشش خبری کامل رویدادها و همچنین انعکاس بی کم وکاست و بدون تقطیع سخنان و موضوعات می باشد.

,

وی با بیان اینکه خبرنگار، روابط عمومی مسئولین نیست، تصریح کرد: کنجکاوی، پایبندی به اخلاق و انصاف، تیزبینی و نکته سنجی، خلاقیت و سرعت و دقت از مهمترین ویژگی های خبرنگاران و مطالبه گری و پرسشگری یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاری است.

,

رئیس شورای اداری قوچان با بیان اینکه هدف همه، توسعه و آبادانی شهرستان است و عزم و اراده تمام مسئولین و خبرنگاران و مردم می بایست به این مساله معطوف باشد، خاطر نشان کرد: اقتصاد و سرمایه گذاری و به ویژه توجه به سرمایه های خرد و اشتغال اجتماع محور و مشارکت عمومی شهروندان در اقتصاد، اولویت شهرستان است و باید مورد توجه مسئولین و رسانه ها قرار بگیرد.

,

رجائی نیا با انتقاد از غیرفعال بودن انجمن خبرنگاران و شورای روابط عمومی شهرستان بیان داشت: امیدواریم جلسه مشترکی برای حل این مشکلات برگزار و ساز و کار دقیقی برای این دو موضوع تعریف شود.

,

فرماندار قوچان با انتقاد از برخی رفتارها و موضعات در فضای مجازی نیز یادآور شد: به دنبال حذف فضای مجازی نیستیم اما میان ابزارهای رسمی رسانه  و فضای مجازی تفاوت هایی وجود دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه