اخبار داغ

به مناسب 17 مرداد؛

اصحاب رسانه البرز برای آزادی 2 جوان اعدامی آستین همت بالا زدند/ حمایت فردوسی پور، دایی و پروین از "کمپین انسانیت"ِ خبرنگاران

اصحاب رسانه البرز برای آزادی 2 جوان اعدامی آستین همت بالا زدند/ حمایت فردوسی پور، دایی و پروین از "کمپین انسانیت"ِ خبرنگاران
به همت جمعی از خبرنگاران و حمایت اتحادیه نمایشگاه داران البرز گلریزانی برای ازادی 2 زندانی جوان کرجی محکوم به اعدام برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، همزمان با 17 مرداد و سالروز شهادت شهید عرصه قلم، محمود صارمی، اصحاب رسانه البرز  روز خبرنگار را در قالب کمپینی به روز زندگی مبدل کردند و به همت جمعی از خبرنگاران و حمایت اتحادیه نمایشگاه های اتومبیل البرز گلریزانی برای ازادی 2 زندانی جوان کرجی محکوم به اعدام برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حبیب توانگر فعال رسانه ای البرز در توصیف این پویش می گوید: در روزهایی که جامعه رسانه ای استان در تکاپوی برگزاری مراسم روز خبرنگار هستند، خبرنگاران دلسوز و حامی کمپین انسانیت با کمک خیرین شهر و پشتیبانی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در جشن گلریزانی بی سابقه به مدد دو مادر رنج دیده می شتابند تا دو جوان را از طناب دار برهانند. 
,
 
,
مادری که تا کنون چندین جوان اعدامی را نجات و از بند رهانیده است امروز نیازمند حمایت اصحاب خبر و رسانه است، مادری با درآمدی ناچیز که تنها توانسته است بخشی از دیه فرزندش را تامین کند در انتظار همت اهل قلم البرز است. 
,
 
,
, ,
 
,
رئیس اتحادیه اتومبیل داران البرز نیز از این پویش حمایت کرده و قصد دارد با همراهی قلم به دستان استان، دو زندانی دیه را به آغوش خانواده خود بازگرداند، اتفاقی خجسته که روز عید قربان شاهد برگزاری آن خواهیم بود. 
,
 
,
حمید کریمی می گوید: این دو جوان خطاکار، از خانواده هایی فقیر بوده و با رفت و آمدهای خیرین به منزل 2 خانواده مقتول، تنها 40 روز فرصت دارند که با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را دریافت کنند و باید گفت این رسانه ها بودند که پرچم رافت و انسانیت را در البرز بالا بردند و ما هم نباید بگذاریم خون دو جوان بر زمین ریخته شود اگر چه قصاص را حق خانواده های مقتولین می دانیم. 
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ کمپین انسانیت با حضور عادل فردوسی پور، علی دایی و علی پروین روز عید قربان در کرج و برگزاری یک بازی در باشگاه ورزشی شهدای رزکان نو به بار هواهد نشست و تا کنون 40 میلیون تومان توسط خبرنگاران و 140 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده است.
,
 
,
کریمی با همان ادبیات مردانه همیشگی اش می گوید: امیدواریم به لطف و کرم مولا، روز دوشنبه شاهد آزادی این دو جوان باشیم تا مرام و غیرت مردانگی بر زمین نخورد، هیچ کسی نمی تواند در دنیا ما را تحریم کند اگر خودمان یکدیگر را تحریم نکنیم. 
,
 
,
ختم کلام اینکه... 
,
 
,
مگر می شود قلم به دست باشی و با مرور ن والقلم مایسطرون در ذهنت همگام نشوی با پویشی که قرار است با همت اصحاب رسانه البرزرقم بخورد. 
,
 
,
وعده ما عید قربان... بازی دوستانه فوتبال بین تیم پیشکسوتان ایران و تیم منتخب کرج در ورزشگاه شهدای رزکان نو  
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه