اخبار داغ

با میزبانی بیش از ۴۰ اثر از سراسر استان برپا شد؛

نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار+ تصاویر

نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار+ تصاویر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار در راستای برنامه های قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی با میزبانی بیش از ۴۰ اثر از سراسر استان برپا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی داوری مسئول پزوهش سرای ابوریجان شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، در حاشیه بازدید از نمایشگاه استانی جشنواره دانش‌آموزی هندسه نقوش در رشتخوار؛ گفت: برنامه های پژوهش سرای رشتخوار در سطح استان در قالب قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی پژوهش‌سراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی٬ در راستای هویت سازی و معرفی شهرستان رشتخوار بعنوان شهرستانی قابل اتکا٬ توانمند و صاحب سبک در سطح استان می باشد که قادر است افکار و ایده های خود را در بسترهای فرهنگی٬ علمی و ... انتقال داده و در سطح کلان تصمیم سازی نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: نمایشگاه استانی هندسه نقوش که رشتخوار بعنوان دبیرخانه استانی این جشنواره متصدی برگزاری آن در راستای برنامه های قطب ریاضیات٬ خلاقیت و سرگرمی استان است٬ منظری جهت تجلی هویت رشتخوار متمدن با قابلیت انتقال فرهنگ است.

,

وی در رابطه با این نمایشگاه گفت: به همت پژوهشسرای دانش آموزی ابوریحان رشتخوار که قطب ریاضیات، خلاقیت و سرگرمی پژوهشسراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی می باشد در محل کانون فرهنگی تربیتی شهر رشتخوار برپا شده است.

,

محمود زباح مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این بازدید نیز با تاکید بر اینکه این نمایشگاه  میزبان بیش از ۴۰ اثر از سراسر استان است، به خبرنگار ما گفت: تداوم اینگونه رویدادها و لزوم همراهی کلیه مدیران٬ دبیران و دانش آموزان٬ بر توسعه بستر مناسب جهت تجاری سازی طرح ها متناسب با ظرفیت ها موجود است.

این نمایشگاه به مت 4 روز تا 20 مرداد ماه پذیرای بازدید عموم شهروندان است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه