اخبار داغ

شهردار فریدونکنار:

باقیمانده بودجه امسال شهرداری فریدونکنار ۲۰ میلیارد تومان است

باقیمانده بودجه امسال شهرداری فریدونکنار ۲۰ میلیارد تومان است
شهردار فریدونکنار با اعلام اینکه ۲۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری باقیمانده گفت: اگر خبرنگاران راهکارهای خوبی ارائه دهند می توانیم شاهد پیشرفت‌ها باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدعلی آزادی عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه فریدونکنار با گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سخت‌ترین کار را در عرصه اجتماعی برعهده دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهر دارای مشکلات و عقب‌ماندگی‌های زیادی است و این امر موجب مقایسه فریدونکنار از سوی شهروندان با شهرهای دیگر می‌شود.

شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه قواعدی برای انتخاب شهردار وجود دارد، تصریح کرد: نخستین ملاک قانون است که ویژگی‌هایی را برای انتخاب شهردار مطرح کرده که گزینه‌هایی از سوی شورا پیشنهاد و در نهایت یک نفر با رای اکثریت انتخاب می‌شود.

آزادی ادامه داد: در فریدونکنار برخی از اعضای شورا با ما دیدار داشتند و از ما خواستند تا در این مسئولیت حاضر شویم که در نهایت منجر به حضور ما در مسئولیت شهرداری شد.

وی افزود: در قواعد دموکراسی احترام به رای اکثریت در اولویت قرار دارد و پس از اینکه یک فرد از مراجع قانونی انتخاب و معرفی شد همه باید به این فرد احترام بگذارند و کمک بکنند؛ نخستین افرادی که می‌توانند نقش حمایتی از یک فرد را داشته باشند خبرنگاران هستند.

شهردار فریدونکنار با بیان اینکه مشکلات فراوانی در زمینه مدیریت شهری وجود دارد گفت: باتوجه به اینکه کمتر از دو سال به پایان عمر شورای پنجم مانده فرصت زیادی برای انجام کارهای مهم نیست و همچنین وضعیت بودجه‌ای نامناسبی که وجود دارد کار را سخت می‌کند.

آزادی یادآور شد: بودجه شهرداری فریدونکنار در طول سال حدود ۲۶ میلیارد تومان است و این درحالی است که هم‌اکنون حدود ۶ میلیارد این بودجه هزینه شده و ما باید تا پایان سال با باقیمانده بودجه که از طریق عوارض به دست می‌آید تمامی کارها را به پیش ببریم.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه یک فرد بومی هستم انتظارات زیادی به وجود می‌آید که امیدواریم در سایه همدلی و همراهی بتوانیم کارهای مثبتی را برای این شهر انجام دهیم.

شهردار فریدونکنار با اشاره به حجم بالای کار شهرداری، خاطرنشان کرد: کار در زمینه عمرانی، فضای سبز و همچنین جذب سرمایه‌گذار از مهمترین اقداماتی است که در حوزه وظایفی شهرداری است و تاکنون برای جذب سرمایه‌گذار حدود ۵۰ جلسه برگزار شد.

آزادی با بیان اینکه وجود خبرنگار منتقد برکت است تصریح کرد: خبرنگار فردی است که می تواند امر به معروف و نهی از منکر کند و با نشان دادن خوبی‌ها و ضعف‌ها به پیشرفت شهر کمک کند.

وی افزود: اگر خبرنگار راه انصاف را در پیش نگیرد و با تهمت پراکنی اقدام به انتشار اخبار کند شهروندان تصویر بدی نسبت به مسئولان پیدا می‌کنند و موجب بی‌اعتمادی و ناامیدی می‌شود.

شهردار فریدونکنار خواستار ارائه راهکار از سوی خبرنگاران برای پیشرفت شهر شد و گفت: اگر خبرنگاران راهکارهای خوبی ارائه دهند می توانیم شاهد پیشرفت‌ها باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه