اخبار داغ

قانونی برای مقابله با دو و نیم میلیون مسکن خالی وجود ندارد

قانونی برای مقابله با دو و نیم میلیون مسکن خالی وجود ندارد
نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: دو و نیم میلیون واحد خالی در کشور داریم، البته قانونی برای مقابله با این واحدهای خالی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ زهرا سعیدی مبارکه بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: همیشه از نقد رسانه‌ها برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مسکن گفت: التهاب امروز مسکن پذیرفتنی نیست، طرح مالیات بر عایدی مسکن کمک به وضعیت فعلی کشور می‌کند.

,

وی تصریح کرد‌: به دلیل هزینه‌های بالا و کاهش یک‌سومی خرید خودرو باعث این التهاب بازار خودرو شد اما چه اتفاقی رخ داد که بازار مسکن وارد چنین التهابی شد.

,

نماینده مردم مبارکه در مجلس خاطرنشان کرد: ۵۰۰ هزار واحد خالی در تهران و دو و نیم میلیون واحد خالی در کشور داریم، البته قانونی برای مقابله با این واحدهای خالی وجود ندارد.

,

وی با تأکید بر اینکه این طرح با الگوگیری از ۱۷۰ کشور است، گفت: در این طرح کاری با سرمایه گذاران نداریم، با سوداگران و دلالان کاذب در این بازار مشکل داریم و پیشنهاد بنده هزینه‌های این طرح بر تسهیلات خانه‌ اولی‌ها تخصص پیدا کنند.

,

سعیدی مبارکه در خصوص فولاد مبارکه اظهار کرد: اختلاف نظر بین صنعت و فرایند و طرح و لایحه طبیعی است اما تخریب مسئله دیگر است، بازنشتستگی ایشان و قبلی و بعدی وضعیت از یک صنعت تاثیرگدار حمایت و در مقابل تخلافات می ایستم.

,

وی با بیان اینکه طبق آخرین استعلامات اعلام شد که ایشان بازنشسته نیست، تصریح کرد: بنده خود پیگیر بارنشستگی بودم، اما ایشان اعاده کرده است.

,

سعیدی مبارکه ضمنا اشاره به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشتگان شامل هشت هزار مسئول بود. تأکید کرد: اگر ثابت شود ایشان اکنون بازشسته است من هم پیگیری تغییر هستم، قانون منع به کارگیری بحث سن و سنوات را دارد و طبق قانون باید ۳۰ سال سنوات و ۶۰ سال سن داشته باشند که باید این یکی از این دو در اولویت قرار بگیرد.

,

وی افزود: تولیدکنندگان، کشاورزان و تعداد از افراد خانواده از مالیات معاف هستند اما خرید و فروش مازاد این‌ها مالیات باید پرداخت شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه