اخبار داغ

حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، از پشتوانه‌های انقلاب است

حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، از پشتوانه‌های انقلاب است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خدا را شاکر هستیم که انقلاب اسلامی پشتوانه بی‌انتهایی دارد و این پشتوانه، شهادت ۲۰۰ هزار شهید و تا پای جان ماندن مردم در صحنه‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از به گزارش صاحب نیوز؛ سرتیپ پاسدار علی فدوی امشب در دومین سالگرد شهادت شهید حججی و هفتمین یادواره ۸۳ شهید مسجد امام زمان(عج) اصفهان اظهار کرد: شهدا برکت ابدی این شهر هستند، ظاهر این است که ما بزرگداشتی را برای شهدا برگزار می‌کنیم اما واقعیت این است که شهدا ما را در این جلسات دعوت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک شهید می‌تواند به کل مردم اصفهان خیر برساند و خداوند دست او را باز گداشته که بتواند به خیل عظیم مردم خیر برساند و از هر زنده‌ای در عالم زنده‌تر است.

,

وی با بیان این‌که هر روز در جای‌جای کشور از سفره پر برکتی که شهدا باز کردند و خداوند عنایت ویژه‌ای دارد روزی می‌خوریم، تصریح کرد‌: در طول جنگ قسمت های از این حدیث می‌خواندند که امام رضا از امام حسین و ایشان از امیرمومنین و ایشان از پیامبر گفته‌اند که بهشت زیر سایه شمشیرها است و امام راحل هم بر این اساس فرمودند که شهید نظر می‌کند به وجه الله.

,

سردار فدوی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که انقلاب اسلامی پشتوانه بی‌انتهایی دارد و این پشتوانه، شهادت ۲۰۰ هزار شهید و تا پای جان ماندن مردم در صحنه‌هاست.

,

وی تأکید بر اینکه ۴۰ سال را با افتخار پشت سر گذاشتیم، بیان کرد‌: در این ۴۰ سال علی رغم همه دشمنی‌ها مردم با استقامت پای کار بودند و با سربنلدی ۴۰ سالگی را به پایان رساندیم.

,

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شهید حججی حضرت امام و شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس را ندیده بود اما در شرایط سخت تر به خاطر بُعد مسافت مانند همان شهدای بزرگ عمل کرد و ماندگار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه