اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خبرداد

آغاز به کار مرحله مقدماتی ساخت نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سبزوار

آغاز به کار مرحله مقدماتی ساخت نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سبزوار
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز ابتدایی نیروگاه ۵۴۶مگاواتی سبزوار آغاز شده است.
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رمضانعلی سبحانی فر شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز فاز ابتدایی نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سبزوار اظهار داشت: اقدامات اجرایی زیربناها وپایه های نیروگاه در حال اجرا بوده وساخت بخش دیگر تجهیزات نیز در کارگاه آغاز شده وبه زودی به محل نیروگاه منتقل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه این نیروگاه زیربنای توسعه شهرستان خواهد بود تصریح کرد: فعالیت این نیروگاه سبب تامین برق مورد نیاز صنایع برق بر خواهد شد وزمینه فعالیت این صنایع را فراهم می کند.

سبحانی فر در ادامه به اجرای دیوار کشی، وخیابان کشی در منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد وافزود: موانع زیست محیطی وتامین آب برای این منطقه پس از مطالعات حل شده وکار در حال اجرا است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  سبزوار ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد تاکید: در بخش گردشگری می بایست با ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی سبب رونق گردشگری شویم.

وی همچنین به بحث راه آهن به عنوان مطالبه قدیمی مردم سبزوار اشاره کرد و تشریح کرد: با اختصاص ۸۳ میلیارد تومان اعتبار در انتهای سال جاری و یا ابتدای سال آینده راه آهن افتتاح خواهد شد.

سبحانی فر از سفر نوبخت برای بازدید از روند اجرای این پروژه به سبزوار خبر داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به افتتاح فاز اول ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار در شهریور ماه سال جاری اشاره کرد وافزود: زمین چمن، پیست تارتان، روشنایی وبخش از صندلی های این ورزشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه