اخبار داغ

بخشدار مرکزی جویبار:

خبرنگاران خنثی‌کننده توطئه‌های رسانه‌ای استکبار هستند

خبرنگاران خنثی‌کننده توطئه‌های رسانه‌ای استکبار هستند
بخشدار مرکزی شهرستان جویبار گفت: جبهه استکبار و امپریالیسم جهانی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال مسخ ارزش های انقلاب اسلامی هستند که خبرنگاران وظیفه سنگینی در جهت روشن کردن افکار عمومی و خنثی سازی این توطئه ها دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد مدانلو پنج شنبه شب در جلسه ماهانه با دهیاران بخش مرکزی و آیین تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران اندیشمندانی هستند که با قلم خود حقایق و واقعیت دنیای امروز را روایت می کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بان هوشیار در جهت آگاهی افزایی جامعه هستند اظهار کرد: جبهه استکبار و امپریالیسم جهانی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال مسخ ارزش های انقلاب اسلامی هستند که خبرنگاران وظیفه سنگینی در جهت روشن کردن افکار عمومی و خنثی سازی این توطئه ها دارند.

بخشدار مرکزی از اطلاع رسانی خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیان مشکلات تقدیر و تشکر کرد و گفت: با روشن شدن مشکلات و معضلات توسط خبرنگاران وظیفه مدیران است که این مشکلات را حل کنند.

مدانلو بیان کرد: شهرستان جویبار در حوزه های مختلف دارای ظرفیت بی بدیلی است که توسط اهالی رسانه می تواند به جهانیان معرفی شود.

وی تاکید کرد: ظرفیت کشاورزی در جویبار به عنوان قطب کشاورزی مازندران و تولید 40 نوع محصول کشاورزی می تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند و در  اقتصاد خانوار تاثیر بسزایی داشته باشد.

در پایان این جلسه از خبرنگاران شهرستان جویبار تجلیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه