اخبار داغ

امام جمعه کرج:

آقایان مردم را با سران اروپا و غرب سرگرم نکنند/ غفلت 5 ساله مسئولین از سیاست های کلی جمعیت تعمدی است

آقایان مردم را با سران اروپا و غرب سرگرم نکنند/ غفلت 5 ساله مسئولین از سیاست های کلی جمعیت تعمدی است
آیت الله حسینی همدانی گفت: 5 سال از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولین می گذرد اما کار قابل توجهی صورت نگرفته است و این بی توجهی خطراتی را برای کشور به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه 22 مرداد روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی است، گفت: امام باقر (ع) استعدادهایی را از سرزمین های مختلف شناسایی کردند و امروز در راستای انسجام در مسائل جامعه باید از این رویه ایشان پیروی کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: امام باقر (ع) روی مبحث امامت و ولایت به شدت تاکید داشتند اما حشام بن عبدالملک وجود ایشان را تاب  نیاورد و اقدام به شهادت آن حضرت کرد، امامی که در واقعه کربلا 4 ساله بود و وقایع را به خوبی به یادداشت. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه 20 مرداد روز عرفه و نیایش است و امیدواریم این فرصت جدید از دست نرود تا افراد با توبه زندگی خود را از نو بسازند، اظهار داشت: شهادت مسلم بن عقیل، فرستاده امام حسین (ع) در کوفه نیز همین روز است درحالیکه نیروهای مرجع فکری ان زمان مقابل خواسته امام ایستادند و در نهایت فرستاده امام سوم به شهادت رسید. 
,
 
,
امام جمعه کرج به تکثیرنسل به عنوان یکی از بیانات رهبری اشاره و تصریح کرد: عده ای تعمدا این مسئله را به غفلت می اندازند درحالیکه رهبری از مسئولین گلایه مند هستند که چرا نسبت به این مهم دغدغه ندارند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: 5 سال از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولین می گذرد اما کار قابل توجهی صورت نگرفته است و این بی توجهی خطراتی را برای کشور به دنبال خواهد داشت. 
,
 
,
وی افزود: کاهش جمعیت توام با پیری مسائل امنیتی را به دنبال دارد و دشمنان از ان نفع می برند، توصیه می کنم طرح ان اس اس ام آمریکا را که برای ایران طراحی شده است بخوانید چرا که حتی سال گذشته در کشور جاسوسهایی که روی مسئله تولید نسل کار می کردند دستگیر شدند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: افزایش فرزند باید به یک فرهنگ مبدل شود زیرا در برخی از ایالت های امریکا خانوادهایی با 15 الی 20 فرزند هم وجود دارد و هیچ کسی آنها را مذمت نمی کند اما به ایران که می رسد کم فرزند آوری الگو می شود. 
,
 
,
وی درباره خسارت های محض برجام گفت: حالا که اقایان پافشاری دارند این پافشاری را در مسیر طراحی، رونق تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و به کارگیری جوانان نخبه به کارگیرند تا اقتصاد کشور نجات پیدا کند زیرا جوانان انقلابی کشور در همین فضای تحریمی توانستند بنزین را با اپتان 91 تولید کنند و 3 هزار تن را به افغانستان صادر کنند. 
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: اگر مسئولین کار را به جوانان بسپردند، در مسیر صحیح حرکت کنند و به خدای تعالی امید داشته باشند و مردم را با سران اروپا و غرب سرگرم نکنند تا اقتصاد کشور به سرعت به جایگاه اصلی خود باز می گردد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسئولین باید آمریکا و اروپا را رها کنند چون هیچ سودی جز عقب گرد برای ایران ندارد، اظهار داشت: اگه به موقع و به درستس عمل نکنیم اروپا نیز همانند آمریکا به صراحت با ما برخورد خواهد کرد. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید انقلابی و قاطع عمل کنند تا به سود مردم باشند، تصریح کرد: لازم است مردم و مسئولین البرز به عید غدیر اهمیت داده و برنامه ها و جشن هایی را با محوریت کودکان برگزار کنند زیرا هویت شیعی ما با دین به نمایش گذاشته می شود. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج خاطر نشان داشت: اطعام دادن و آذین بندی شهر، خطبه خوانی غدیر و مطالعه اهداف دین در دستور کار قرار گیرد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه گفت: نماینده باید در بین مردم بودن را روش زندگی خود قرار دهد نه اینکه برای جمع آوری رای مدتی تظاهر کند، مردم باید به آرا انتخاباتی توجه کنند زیرا وعده وعیدهایی داده می شود که دروغ است یا قانون اجازه تغییر را نمی دهد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه