اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه خراسان رضوی مطرح شد؛

جناح‌های سیاسی قدرت‌طلب به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند/ سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری در مقابل تحریم هاست

جناح‌های سیاسی قدرت‌طلب به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند/ سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری در مقابل تحریم هاست
نماز جمعه در سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور گسترده مردم برگزار شد و بر ضرورت پیشرفت علمی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های دشمن تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ظهر امروز نماز جمعه در سراسر شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور گسترده مردم برگزار شد که این گزارش به بخشی از مهم‌ترین بیانات ائمه جمعه شهرستان‌ها می‌پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

آیت الله علم الهدی:

, آیت الله علم الهدی:,

جناح‌های سیاسی قدرت‌طلب به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند

, جناح‌های سیاسی قدرت‌طلب به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند,

 آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد که در در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: دعای عرفه برخی مصادیق تقوا را تعیین می‌کند و نکته اول این است که تقوا در فکر، روح و جان ما است، خداباوری بخشی از اعتقادات است، اگر این گونه باشد تقوا به‌جایی می‌رسد که خدا را در اوج عزت می‌بینید، شما در تشهد نماز نمی‌گویید اعتراف می‌کنم خدا یکی است، می‌گویید من شهود دارم خدا یکی است اگر این در عمق معرفت جا بگیرد، خدا به‌نوعی ما را محاسبه می‌کند که در همه لحظه‌های ما خواهد بود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: جوانان دختر و پسر از عمق هیجان‌های روحی و فوران گرایش فکری کمک می‌گیرم و به تو خطاب می‌کنم، لحظه‌ای که مقابل گناه قرار می‌گیری واقعا حساب کن خدا می‌بیند، اگر من و شما این طور با خدا رابطه پیدا کردیم گناه از ما سر نمی‌زند.

,

وی در خطبه‌ سیاسی این هفته ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع)، گفت: سیره سیاسی ائمه معصومین(ع) راهبرد عینی و قطعی برای موضع‌گیری‌های سیاسی امروز ما است.

,

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: در سیره سیاسی ائمه باید به دو جهت توجه کنیم، نکته اول موضع‌گیری دشمنان اهل بیت در مقابل ائمه است، که آن‌ها چگونه موضع‌گیری می‌کردند، چرا که جریان‌هایی که با ولایت می‌جنگیدند همان‌هایی هستند که امروز در داخل و خارج با ما می‌جنگند و فرمانده اصلی این جنگ شیطان است.

,

امام جمعه مشهد علت ضعف شگردهای شیطان را عدم نوآوری در مکرها معرفی و بیان کرد: اگر به‌طور دقیق نوع موضع‌گیری را بفهمیم از نوع موضع‌گیری استکبار به‌خوبی با خبر می‌شویم، اما جهت دوم نوع حرکت اهل بیت در آن شرایط و کیفیت دفاع آن‌ها در برابر دشمن بود.

,

وی با بیان اینکه جریان غصب خلافت دو شگرد را پیگیری کرد، اظهار کرد: راه اول سکولارسازی جامعه و دیانت بود و این یعنی مدیریت اجتماعی و سیاسی شما ربطی به دین شما ندارد، دلیلش این بود اگر مردم بخواهند سیاست و اداره کشور را از دین بگیرند به سراغ اهل دین می‌روند، اما کسانی که خلافت را غصب کردند سواد دینی نداشتند.

,

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: جریان غاصب می‌گفت من نباید فقیه باشم، دین می‌خواهید بروید سراغ علی، این فکر سکولارسازی بود اما شگرد دوم این بود زمانی که مقام ولایت موضع در برابر حکومت غاصب می‌گرفت، او را یک طرف رقابت قرار دهند تا مردم بگویند این‌ها دو جریان منفعت‌طلب هستند.

,

امام جمعه مشهد تصریح کرد: اکنون می‌گویند جریان دین یک جریان و بی‌دینی یک جریان هستند که برای قدرت در برابر هم قرار گرفته‌اند و در نتیجه ولایت در عرصه رقابت یا شکست بخورد یا بالا بیاید، جناح‌های سیاسی قدرت‌طلب می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند، اگر بنا شد بنده عمامه به‌سر که از حجاب حمایت می‌کنم بشوم یک قطب جامعه، یک عده عیاش بشوند قطب دیگر همان چیزی می‌شود که آن‌ها می‌خواهند.

,

وی یادآور شد: امروز در مملکت هرچه حرف از شادی، نشاط، خوشی جوان، آزادی بی‌بند و باری و مبارزه با دین می‌شود مربوط به این جریان شیطانی است، مردم اگر در مقابل این جریان کنار بکشید بی‌دینی حاکم می‌شود و شما مسئول هستید.

,

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان روایتی در خصوص ایجاد دوقطبی‌سازی میان جریان امامت و حاکمان غاصب عنوان کرد: هشام امام باقر(ع) را به‌رقابت می‌کشید، تا او را وارد جریان دوقطبی‌سازی کند، چیزهایی که می‌شنویم را باید ریشه‌یابی کنیم تا نقش راهبردسازی برای امروز ما ایجاد شود، هشام می‌خواست با مسابقه‌ای دوقطبی‌سازی کند، این شیطنت‌ها امروز هم وجود دارد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه برخی جریان‌های منفعت‌طلب می‌خواهند طرفداران ولایی یک طرف و جریان‌های ضد ولایی در برابر هم قرار گیرند، افزود: علتی که ائمه را می‌کشتند این بود حاکمان در توطئه‌ها شکست می‌خوردند، امروز هم اگر آمریکا سخن از گزینه نظامی می‌زند، نشان‌دهنده شکست در توطئه‌هایش است.

,

 

,

امام‌جمعه موقت سرخس:

, امام‌جمعه موقت سرخس:,

ایران اسلامی پیشگام مقاومت در برابر استکبار/ رژیم سعودی کارچاق‌کن معامله قرن است

, ایران اسلامی پیشگام مقاومت در برابر استکبار/ رژیم سعودی کارچاق‌کن معامله قرن است,

حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه عید غدیر برای ما مسلمانان یک شعار بزرگ است، اظهار کرد: معرفی امام علی علیه‌السلام به جانشینی پیامبر بزرگ‌ترین رسالت نبی مکرم اسلام (ص) بود که در روز عید غدیر رغم خورد و در این روز کفار ناامید شدند.

,

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه روز عید غدیر و روز مباهله ارتباط مستقیم با مسئله ولایت دارند، بیان داشت: اگر ملتی توانسته مسئله ولایت و غدیر را حل کند، تمامی مسائل دنیوی و اخروی خود را درک کرده است.

,

وی با بیان اینکه هر روزی که مسئله غدیر عالم‌گیر بشود آن روز، روز عید است، عنوان کرد: به تعبیر آیت‌الله مکارم شیرازی باید بسیاری از پروژه‌های مهم به نام غدیر نام‌گذاری و در این روز بهره‌برداری شود.

,

حجت‌الاسلام سیستانی در ادامه با تأکید بر اینکه آل سعود با آموزه‌های تکفیری موجب تفرقه‌افکنی میان مسلمانان و کشورهای اسلامی شده است، اظهار داشت: عربستان با توجه به ظرفیت‌های تاریخی که دارد فقط ادعای مدیریت جهان اسلام را دارد، درحالی‌که این جمهوری اسلامی است که با شعار وحدت این مسئله را عینیت بخشیده است.

,

خطیب نماز جمعه سرخس ایران اسلامی را پیشگام مقاومت در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: سعودی‌ها امروز متأسفانه در حال عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

,

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه آل سعود کارچاق‌کن معامله قرن است، تصریح کرد: امروز این ایران اسلامی است که قائل به جعلی بودن رژیم صهیونیستی و تنها حامی و مدافع حقوق مردم فلسطین مظلوم است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی عربستان از لوس وجود وهابیت و آل سعود پاک شود و همه در ساخت حرم برای ائمه بقیع گام برداریم.

,

 

,

امام جمعه قوچان:

, امام جمعه قوچان:,

پیشرفت علمی، نیازمند تفکر انقلابی است

, پیشرفت علمی، نیازمند تفکر انقلابی است,

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قوچان با بیان اینکه عید قربان و عرفه روز شناخت خود، خودسازی و تقوا است، گفت: روز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را باید قدر دانست و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

,

وی با بیان اینکه  نقش رهبری در این پیروزی بسیار مهم است، افزود: اگر مقاومت تحت رهبری امام جامعه قرار بگیرد، پیروزی حتمی است و در جریان جنگ 33 روزه حزب الله با اسرائیل، مدیریت سید حسن نصرالله بسیار عالی و درخشان بود، به گونه ای که رسانه های تحت سلطه اسرائیل هم به آن اذعان داشته اند.

,

وی با بیان اینکه مقاومت تنها معطوف به حوزه نظامی نمی شود، ادامه داد: حرکت بسیار خوبی میان جوانان شکل گرفته و کارهای خوبی در حال انجام است و شکی نیست که جوانان می توانند منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانند اما در این میان باید به این نکته توجه کنیم که مفهوم مقاومت تنها در حوزه نظامی نیست بلکه در بخش های دیگر از جمله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و.. نیاز به حضور پررنگ جوانان برای حل مشکلات را داریم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با تبریک به پوریا یلی، والیبالیست قوچانی تیم ملی ایران که درخشش بسیار خوبی از خود در مسابقات جهانی جوانان نشان داد و با اشاره دیدار رهبر معطم انقلاب اسلامی با نخبگان و جوانان ورزشکار خاطر نشان کرد: پیشرفت علمی، نیازمند تفکر انقلابی است و مسیر نخبگان، مسیری بدون پایان و انتها است.

,

حجت الاسلام دستجردی تصریح کرد: وظیفه نخبگان پیش بردن مرزهای علوم و فناوری به جلو می باشد زیرا می بایست معضلات فناوری را با همت جوانان حل و فصل کرد و مشکلات نباید جوانان را از پا دربیاورد.

,

وی با بیان اینکه همدلی، برنامه ریزی، مبارزه با فساد اقتصادی می بایست مورد توجه تمام مسئولین قرار بگیرد، تاکید کرد: روحیه انقلابی ریاست جدید قوه قضائیه و برخود جدی وی با مفاسد اقتصادی برای جامعه امیدآفرین بوده است.

,

خطیب نماز جمعه قوچان با اشاره به اینکه به لطف خدا، قرارگاه خاتم با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس موفق به تولید انبوه بنزین و صادرات بنزین شده که موجب غرور و افتخار در جامعه است، بیان داشت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و مطالبه جدی ما از دولت برای حل مشکلات معیشت مردم، شاهد ثبات نسبی ارز در روزهای اخیر بوده ایم.

,

وی با بیان اینکه حذف چهار صفر از پول ملی دارای نکات مثبت و هم دارای نکات منفی است، گفت: تاکنون حدود یکصد کشور این کار را انجام داده اند که برخی کشورها همچون ترکیه موفق و کشوری همچون آرژانتین موفق نشده است و به همین دلیل ضمن الگوبرداری صحیح از کشورهای موفق می بایست مراقب تورم احتمالی اجرای این طرح باشیم و اجازه ندهیم فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد شود.

,

وی با بیان اینکه صنایع کوچک نقش اساسی و مهمی در ایجاد اشتغال دارد، بیان کرد: به مسئولین شهرستان پیشنهاد می کنم که ساخت شهرک صنعتی مخصوص صنایع کوچک، ایجاد تعاونی های کوچک و ایجاد مرکزی برای ابتکارات جوانان را در دستور کار قرار دهند.

,

حجت الاسلام دستجردی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر دو شهرک صنعتی داریم، اما نیازمند ساخت شهرک صنعتی ویژه صنایع کوچک در نزدیکی شهر هستیم و از سویی در کشورهای پیشرفته و موفق اقتصادی همچون ژاپن، مردم به دنبال نگهداری طلا و سکه در خانه نیستند و بهتر است این سرمایه های خرد را با ایجاد تعاونی های کوچک اقتصادی وارد چرخه تولید کنیم و با ایجاد مرکزی برای ابتکارات جوانان و حمایت سرمایه گذران از این طرح ها، نرخ بیکاری را در جامعه کاهش دهیم.

,

 

,

خطیب جمعه خلیل‌آباد:

, خطیب جمعه خلیل‌آباد:,

صادرات بنزین جدیدترین دستاورد سپاه پاسداران در شرایط تحریم است

, صادرات بنزین جدیدترین دستاورد سپاه پاسداران در شرایط تحریم است,

حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خلیل آباد که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به صادرات بنزین اظهار داشت: حدود بیست سال بود که دولت های ما همواره بنزین را وارد می کردند و روزانه 10 الی 15 میلیون لیتر بنزین در کشور کم داشتیم و صادرات بنزین جدیدترین دستاورد سپاه پاسداران در شرایط تحریم است.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در روز 9 مرداد برای اولین بار 3 هزار تن بنزین به کشور افغانستان صادر شد که این مرهون زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تأسیس و بهره برداری پالایشگاه 300 هزار بشکه خلیج فارس است که کمک بزرگی به جهش تولید بنزین و فراورده های نفتی کرده است.

,

خطیب جمعه خلیل آباد با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه دوران تحریم همواره توانست شعله کار و امید و توسعه را در کشور روشن نگه دارد، تصریح کرد: در اوج تحریم، احداث پالایشگاه، راه آهن، سد سازی، تونل سازی، جاده، گاز رسانی و... را دستور کار سپاه قرار دارد.

,

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از عوامل اصلی ضربه گیری تحریم های آمریکا علیه ایران بوده است که خودکفایی و صادرات بنزین شاهکار جدید این نهاد مقدس و مردمی است.

,

پذیرش مشکلات و گام برداشتن در جهت حل آن‌ها از عوامل کاهش اعتراضات مردمی است

, پذیرش مشکلات و گام برداشتن در جهت حل آن‌ها از عوامل کاهش اعتراضات مردمی است,

ناهیدی با تأکید بر اینکه علیرغم تشدید مشکلات اقتصادی در سال گذشته ولی کشور با اعتراضاتی شبیه سال 96 مواجه نیست، اذعان کرد: این چند دلیل دارد که یکی از آن‌ها پذیرش مشکلات از سوی مسئولان جمهوری اسلامی و گام برداشتن عملی در جهت حل مشکلات اقتصادی است تا مدتی برخی مسئولان باور نمی کردند که مردم مشکل دارند و این وفاق نوید بخش ترین عنصر برای آینده اقتصادی ایران است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا تلاش کرد که صادرات نفت را به صفر برساند ولی تلاشی که هیچ‌گاه به نتیجه نرسید و دست آمریکا در تحریم ملت ایران خالی شد، بیان کرد: تحریم امام و رهبری توسط آمریکا نشان می دهد که کفگیر کشور آمریکا در تحریم اقتصادی ایران به ته‌دیگ خورده است و بیشتر از این نمی تواند تحریم اقتصادی داشته باشد.

,

بانک جهانی این نوید را داده که سال آینده کاهش بیکاری را در ایران اسلامی داریم

, بانک جهانی این نوید را داده که سال آینده کاهش بیکاری را در ایران اسلامی داریم,

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده در 19 استان از 31 استان در مقایسه با بهار سال گذشته شاهد کاهش بیکاری هستیم، تأکید کرد: بانک جهانی این نوید را داده که سال آینده کاهش بیکاری را در ایران اسلامی داریم.

,

وی با تأکید بر اینکه چالش های درونی و بیرونی شناسایی شده اند و امیدواریم شاخص های اقتصادی وضعیت بهتری داشته باشند، افزود: اولین عنصر امید بخش در اقتصاد ایران یک برنامه راهبردی برای اصلاح ساختاری اقتصادی در چهل سال آینده است که در بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری ارائه شده است.

,

خبرنگاری در نظام اسلامی یک شغل نیست بلکه یک رسالت و تعهد است

, خبرنگاری در نظام اسلامی یک شغل نیست بلکه یک رسالت و تعهد است,

 حجت الاسلام ناهیدی ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، عنوان کرد: خبرنگاری در نظام اسلامی یک شغل نیست بلکه یک رسالت و تعهد و وظیفه است و بعضاً امنیت جانی خبرنگاران در این قسمت به خاطر تهیه گزارش‌ها به خطر می‌افتد که خبرنگاران به‌واسطه رسالت خود این موارد را تحمل می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد، تشریح کرد: جایگاه خبرنگاری به‌گونه‌ای است که خبرنگاران حاضر نیستند که این رسالت را با پول تعویض کنند و هیچ‌گاه خبرنگاری را پله‌ای برای رسیده به پول و درآمد قرار نداده‌اند.

,

مشکلات نباید جوانان را نا امید کند

, مشکلات نباید جوانان را نا امید کند,

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از نخبگان جوان کشور، ابراز کرد: جوانان باید بدون وقفه مسیر پیشرفت را ادامه دهند و دیگران هم باید این مسیر را برای جوانان هموار کنند تا آن‌ها به پیشرفت علمی خود ادامه دهند.

,

وی با بیان اینکه مسیر پیشرفت علمی باید نگاهی مبتنی بر بصیرت باشد و جوانان ارتباط قلبی با خداوند را فراموش نکنند و مشکلات نباید جوانان را نا امید کنند، اظهار کرد: اگر نسل های قبل متوقف و نا امید می شدند باید همچنان در همان دوران فساد و طاغوت می ماندیم.

,

حذف 4 صفر از پول ملی می تواند باعث افزایش ارزش پول ملی و کاهش صادرات شود

, حذف 4 صفر از پول ملی می تواند باعث افزایش ارزش پول ملی و کاهش صادرات شود,

ناهیدی با اشاره به موضوعات مطرح در خصوص چهار صفر از پول ملی، گفت: حذف صفر از پول ملی در صد کشور دنیا رخ داده است و این اتفاق در کشور مزایا و معایبی دارد.

,

وی در پایان با بیان اینکه حذف چهار صفر از پول نیز در حالی رخ می دهد که شاهد کاهش ارزش پول ملی و افزایش تورم در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: این اتفاق می تواند باعث افزایش ارزش پول ملی و همچنین جلوگیری از افزایش بیشتر تورم و همچنین در مقابل باعث کاهش صادرات شود.

,

 

,

امام جمعه درگز:

, امام جمعه درگز:,

سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری در مقابل تحریم هاست

, سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری در مقابل تحریم هاست,

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در خطبه های نماز جمعه 18 مرداد ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا بهترین زاد و توشه آدمی برای ورود به سرای آخرت است.

,

وی در ادامه با عرض تسلیت شهادت امام باقر (ع) به بیان ویژگی های شخصیتی آن حضرت پرداخت و گفت: امام باقر (ع) فردی بود که به لحاظ علمی بیشترین خدمت را به مذهب تشیع و اسلام حقیقی انجام داد؛ بیش از 30 هزار روایت از این امام همام برای شیعیان باقی مانده است.

,

امام جمعه درگز گفت: از نظر امام باقر (ع) سلام کردن با صدای بلند، غذا دادن به دیگران و اهل نماز شب بودن باعث بالا رفتن درجه انسان در نزد خدا می شود؛ همچنین دائم الوضو بودن، مراقبت بر نماز اول وقت و نماز جماعت کفاره گناهان است؛ بخل، پیروی از هوای نفس و تکبر موجب هلاکت انسان است و در نهایت ترس از گناه، میانه روی در مصرف و سخن گفتن به عدالت نجات بخش آدمی است.

,

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: امروز در این برهه حساس تاریخی نیاز داریم که خبرنگاران با انتشار اخبار خوب خود، مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کنند؛ البته حق خبرنگاران است که انتقاد منصفانه و مطالبه گری عادلانه داشته و درخواست مردم را از مسئولین طلب کنند.

,

وی تبیین کرد: مطابق روایت پیامبر اکرم (ص)، خدا در هیچ روزی به اندازه عرفه گناهان بندگان را نمی‌آمرزد، تا آنجا که برخی از گناهان بزرگ جز با توبه در روز عرفه بخشیده نمی شوند.

,

امام جمعه درگز عنوان کرد: خداوند عید قربان را وسیله ای برای کمک به نیازمندان قرار داده؛ مطابق روایات اسلامی اولین قطره خونی که از قربانی ریخته می شود، خداوند گناهان صاحب قربانی را می بخشد؛ در شرایط فعلی اگر کسی توانایی خرید گوسفند قربانی را ندارد می توان به صورت گروهی و یا کمک به کمیته امداد در این امر خداپسندانه شریک شد.

,

حجت الاسلام ایروانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ورزشکاران اظهار کرد: تفکر انقلابی و بصیرت را در خود تقویت کنید، چرا که تنها راه پیشرفت کشور همین است؛ ضعف ها و مشکلاتی در حوزه مدیریتی کشور وجود دارد اما هیچ گاه جوانان نباید از این مشکلات ناامید شوند، بلکه باید توان خود را به کار گیرند تا همگان را وادار به تسلیم و در نهایت پیشرفت کشور کنند.

,

وی در پایان با اشاره به موضوع آغاز صادرات بنزین از کشور و نقش سپاه در این موفقیت بزرگ خاطرنشان کرد: سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری در مقابل تحریم ها و البته مهم ترین عامل شکست آمریکا در نقشه تحریم ایران است؛ اگرچه دیگران در مدیریت کشور ضعف هایی داشته اند اما سپاه این کاستی ها را جبران کرده و با همت خود، کشور عزیز ما را به خودکفایی و اوج قله های عزت رسانده است.

,

 

,

امام جمعه موقت رشتخوار:

, امام جمعه موقت رشتخوار:,

دشمن در ظاهر راهی را نشان می‌دهد، اما در این راه تله‌های بسیاری کار گزاشته شده است

, دشمن در ظاهر راهی را نشان می‌دهد، اما در این راه تله‌های بسیاری کار گزاشته شده است,

حجت الاسلام حسن خاکشور امام جمعه موقت شهرستان رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب شهر رشتخوار ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) با اشاره به زندگی امام باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) در دو محور مهم کار کردند، یکی مبارزه یا تحریف و احکام دین دومین کار امام باقر(ع|) ایجاد تسکیلات بین شیعیان بود، یاد امام باقر(ع) یعنی یاد جریان اصیل اسلامی در مقابل با ترس‎‌هاست.

وی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی و با تاکید براینکه ولایت فقیه از جایگاه بسیار عظیمی در انقلاب اسلامی برخوردار است، یادآور شد: امروز اگر مسئولین حرف ولایت فقیه را پیش بگیرند و اقتصاد مقاومتی را به جد دنبال کنند، آمریکا غلط می کند وزیر امور خارجه ما را تحریم کند.

حجت السلام خاکشور با محکوم کردن حرکت اخیر آمریکایی ها در تحریم کردن وزیر امور خارجه کشور با توصیه به مسئولین، گفت: دلخوش به لبخندها، برجام و راهکار مالی که غرب می‌دهد نباشید، آنها راه را نشان می‌دهند، اما در این راه تله های بسیاری کار گزاشته شده است.

امام جمعه موقت شهرستان رشتخوار با تاکید بر اینکه باید امروز اقتصاد مقاومتی در جامعه گسترش پیدا کتد، اظهار داشت: امیدواریم انشالله که مسئولین ما دلخوش به دشمنان نباشند و تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری را پیشرفت کشور را پیش بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به خودکفایی رسیدن و صادارت بنزین در کشور، افزود: برای اولین بار در کشور ما و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بودیم، با تکیه به پاسداران انقلاب اسلامی کاری کردند، که امروز دشمن نمی‌تواند دیگر کاری کند و با این حرکت آینده ای پر از امنیت و آسایش برای کشور رقم خواهد خورد.

خطبیب موقت نماز جمعه شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه تفکر انقلاب اسلامی و بصیرت را باید در خود تقویت کنیم، اذعان داشت: تقویت کردن، تفکر انقلاب اسلامی و بصیرت داشتن لازمه پیشرفت در کشور است و نداشتن این نگاه باعث عقب ماندگی در مسائل مختلف خواهد شد.

حجت السلام خاکشور با تاکید براینکه تمام مسئولین ما باید جهادی و انقلابی حرکت کنند، تا موفقیت‌های و پیشرفت های بیشتری در کشور حاصل شود، افزود: هر جایی که جهادی و انقلابی حرکت کردیم، موفقیت و پیروزی حاصل شد، وحدت و همگرایی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن باعث شده تا امروز انگلیس و آمریکا بماند با ایران چه کند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه