اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز:

بانک‌ها مانع اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

بانک‌ها مانع اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی هستند
امام جمعه اهواز گفت: اگر مشکل بانکها حل شود، بخش عمده ای از موانع تولید برداشته می شود و بخش اعظمی از اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبرانقلاب اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه 18 مردادماه اهواز با اشاره به در پیش بودن مراسم پرفیض دعای عرفه، گفت: شب عرفه سه اثر دارد که مهمترین آنها، اعطای ثواب 170 سال عبادت، استجابت دعا و بخشیده شدن گناهان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: باید سعی کنیم این دعا را همراه با خانواده و فرزندان بخوانیم تا برکت آن در زندگی ها جاری شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین عید بزرگ قربان را در پیش داریم که باید باشکوه برگزار شود و نماز این عید نیز به امامت فقیه بزرگوار آیت الله موسوی جزایری در اهواز اقامه می شود.
,
 
,
موسوی فرد در ادامه با اشاره به بازدید خود از شرکت لوله سازی اهواز، بیان داشت: این کارخانه، تاکنون موفق عمل کرده است اما مهمترین مانع پیش روی آنها، بانکها هستند.
,
 
,
امام جمعه اهواز تصریح کرد: اگر مشکل بانکها حل شود، بخش عمده ای از موانع تولید برداشته می شود و بخش اعظمی از اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبرانقلاب اجرا خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: در هفته ای که گذشت از شهرستان اندیکا نیز بازدید داشتم که به معنای واقعی کلمه محرومیت وجود دارد که با کمک مسئولان در صدد حل این مشکلات هستیم.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان نظام در جریان مذاکرات، به نکات رهبر انقلاب توجه می کردند، ما کمترین خسارت را می دیدیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه