اخبار داغ

عدل هاشمی پور در بازدید از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی:

مردم از جهاد نصر انتظار کار جهادی دارند

مردم از جهاد نصر انتظار کار جهادی دارند
عدل هاشمی پور به همراه فرماندار کهگیلویه، مدیر عامل و مدیر شهرستانی آب منطقه ای، مجری طرح، مشاور و سایر مسئولان ، از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کهگیلویه؛ عدل هاشمی پور به همراه فرماندار کهگیلویه، مدیر عامل و مدیر شهرستانی آب منطقه ای،  مجری طرح، مشاور و سایر مسئولان ، از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,
 
,
نایب رئیس کمیسیون انرژی در این بازدید ضمن تشکر از مؤسسه جهاد نصر و همه عوامل دست اندرکار پروژه گفت: وزیر نیرو بر عدم توقف پروژه و هرچه سریع تر به بهره‌برداری رسیدن آن تأکید ویژه دارد و تغییر مجری طرح که از مهندسان متخصص و  با تجربه استان است نیز در همین راستا بوده و امیدوارم با تهیه ی یک برنامه زمانبندی فشرده ضمن جبران تأخیرات گذشته، با افزایش جبهه ها و اکیپ های کاری، پروژه از سرعت قابل ملاحظه ای همراه با کیفیت لازم برخوردار شود.
,
 
,
 
,
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ بازنگری مشاور در اجرای پروژه را خواستار شد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت اعتباری و نوسانات بازار و اینکه از طریق دو خط لوله می بابست آب به دشتهای سوق، چنگلوا و بوا برسد پیشنهاد می گردد که آب منطقه ای فعلا منابع خود را بر انتقال آب به وسیله یک لوله متمرکز نماید و همزمان نسبت به خرید پمپ ها و تجهیزات مورد نیاز از طریق رایزنی با شرکت ها و سازندگان طرف قرارداد وزارت نیرو اقدام نماید.
,
 
,
 
,
سردار هاشمی پور تجربه ی سیل گذشته را یادآور شد و گفت: ضرورت دارد تا قبل از بارندگی های امسال نسبت به تکمیل آبگیر اقدام گردد و تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات وارده در صورت بروز سیل اندیشیده شود.
,
 
,
 
,
 داوودی مدیرعامل آب منطقه ای تلاش ها و پیگیری های سردار هاشمی پور و نیز اقدامات عملی وی را شایسته تقدیر دانست و گفت: از بابت اخذ سهمیه از رودخانه مارون نیز سپاسگزاریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه