اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود/ قرارگاه خاتم الانبیاء با حمایت ازجوانان نخبه تهدیدات دشمن راتبدیل به فرصت کرد

هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود/ قرارگاه خاتم الانبیاء با حمایت ازجوانان نخبه تهدیدات دشمن راتبدیل به فرصت کرد
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه باید به‌جایی برسیم که هر خانه را به یک کارخانه تبدیل کنیم تا چرخ اقتصاد خانواده ها از این طریق بچرخد، گفت: باید صنایع‌دستی را به روستاها ببریم و چرخ اقتصاد روستاها را متحول سازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه باید به‌جایی برسیم که هر خانه را به یک کارخانه تبدیل کنیم تا چرخ اقتصاد خانواده ها از این طریق بچرخد، گفت: باید صنایع‌دستی را به روستاها ببریم و چرخ اقتصاد روستاها را متحول سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

ازبین رفتن اعتماد عمومی با رواج شایعه

, ازبین رفتن اعتماد عمومی با رواج شایعه,

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان  ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، اظهار کرد: اگر شایعات در جامعه‌ای رواج کند، آن جامعه آرامش به خود نخواهد دید و افراد جامعه پرتلاطم و در مشکلات زیادی گرفتار خواهد شد.

,

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه اخبار و اطلاعاتی که به دست شمامی‌رسد تا صحت‌وسقم آن را مطلع نشوید، به آن اعتنا نکنید، عنوان کرد: در فضای مجازی زمینه و بستر مناسبی برای رواج شایعات وجود دارد که نیاز به مراقبت ویژه دارد.

,

عبادی  با اشاره به اینکه در برابر شایعات وظایف سنگینی داریم، اضافه کرد: باید با همت همگانی در مقابل شایعات ایستادگی کنیم و مانع از زیان‌های آن شویم.

,

عبادی زاده با بیان اینکه شایعه‌سازان و شایعه‌پراکنان مشمول لعن و نفرین الهی قرار خواهند گرفت و نام آن‌ها در زمره دروغ‌گویان و کذابین شمرده می‌شود، عنوان کرد: باید حواسمان باشد که در جامعه چه اتفاقاتی می‌افتد و تبعات شایعات را دریابیم.

,

وی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی با رواج شایعه از بین می‌رود و مردم به هیچ خبری اعتماد نخواهند کرد، بیان کرد: شایعات شخصیت‌های بزرگ را نشانه می‌گیرد و زمین سلب خدمتگزاری شخصیت‌های بزرگ می‌شود و مانع از خدمت کسانی می‌شود که می‌توانند برای جامعه مفید باشند و سبب محرومیت جامعه اسلامی از خدمت انسان‌های مخلص و سالم می‌شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه شایعات سبب بدبینی مردم و عدم اعتماد آن‌ها به یکدیگر می‌شود، تصریح کرد: جامعه‌ای که شایعات را در درون خود منتشر می‌کند زمینه حضور تدریجی بیگانگان در جامعه اسلامی می‌شود.

,

هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود

, هر خانه به یک کارخانه تبدیل شود,

عبادی زاده با اشاره به اینکه شایعات را دشمن تولید می‌کند و ما نباید تبدیل شویم به عوام‌فریب و زمینه حضور بیگانگان را فراهم کنیم، عنوان کرد: با جلوگیری از ترویج شایعات می‌توانیم جامعه‌ای سالم، شاد، فضایی اعتماد آمیز و حفظ آبرو مردم و مؤمنین داشته باشیم.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان و تبریک این روز، افزود: امیدوارم بتوانیم در این روز عزیز، مؤمنین نهایت بهره را از عید سعید قربان ببرند.

,

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، تصریح کرد: در کشورمان صنایع کوچک همواره جایگاه والایی داشته و امروز بهترین صنایع در دنیا محصول هنر و دستان ایرانی است.

,

وی با بیان اینکه در گذشته بخشی از اقتصاد استان هرمزگان همین صنایع کوچک از جمله دستی و خانگی بود، اظهار کرد: هر خانه‌ای به کارخانه‌ای کوچک تبدیل‌شده بود و تمامی اعضای خانواده در این امر اقتصادی شریک و سهیم بودند.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه متأسفانه جامعه هرمزگان امروز از هنر اصیلش، خود را محروم کرده است، افزود: چرا باید صنایع‌دستی که روزگاری برند هرمزگان بوده دیگر تولید نشود و با معضل اشتغال مواجه شویم.

,

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه گزارشی از وضعیت شهرستان بشاگرد داده شد که در آنجا با مهارت‌آموزی زنان، صنعت فرش‌بافی به‌صورت وسیعی در منطقه گافر در حال ترویج است، به بنده داده شد که سبب حیرتم شد، تصریح کرد: نیازمند مکانی دائمی برای نمایش صنایع‌دستی هرمزگان هستیم تا دستگاه‌های اجرایی و مردم از صنایع‌دستی تولیدی هرمزگانی‌ها خرید کنند و چرخ اقتصادی استان و خانواده‌های هرمزگانی بچرخد و اقتصاد استان پویا شود.

,

وی ادامه داد: حمایت جدی از این صنعت می‌تواند نگرانی جامعه از نبود شغل را برطرف کند، خاطرنشان کرد: باید مسئولان آموزشی پای‌کار بیایند و هزینه‌های آموزش را پایین بیاورند و نگاه خود را از کوتاه‌مدت به بلندمدت تغییر دهیم.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه باید صنایع‌دستی را به روستاها ببریم و چرخ اقتصاد روستاها را متحول کنیم، اضافه کرد: باید به‌جایی برسیم که هر خانه هرمزگانی را به یک کارخانه تبدیل کنیم تا چرخ اقتصاد استان از طریق همین خانواده‌ها بچرخد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی، افزود: امروز نتیجه مقاومت ایران اسلامی در دفاع مقدس نیز صدور همین مقاومت و الگو فرزندان ایران اسلامی به کشورهای منطقه و حتی شرق دور و آمریکای لاتین است.

,

وی با بیان اینکه هرمزگانی‌ها امروز کارهای بزرگی را در مرزها به نمایش می‌گذارند و هرمزگان را به‌عنوان کانون مقاومت به کشور و دنیا نشان می‌دهند، تصریح کرد: هرمزگان امروز در صدر اخبار دنیا قرار دارد و توقف کشتی انگلیسی توسط فرزندان هرمزگان و سقوط هیمنه استکباری آمریکا در خلیج‌فارس با سقوط پیشرفته‌ترین پربادشان در شهرستان جاسک ،همگی گوشه‌هایی از اقتدار مقاومت هرمزگانی‌ها را به همگان نشان داد.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه حق گرفتنی است و نمی‌توان آن را گرفت جز با مقاومت، اضافه کرد: دوبار رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که حضور در خاورمیانه اشتباه بود و دوست دارد از خاورمیانه خارج شود، این صحبت‌ها همگی به دلیل مقاومت دلیرمردان ایران اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه تنها سلاح عامل مقاومت نیست بلکه شجاعت بالاتر است که در بسیاری از کشورها وجود ندارد، افزود: سلاح بدون شجاعت مقاومت را شامل نمی‌شود و رمز موفقیت ایران اسلامی همین شجاعت ملتمان است که بر هر ترسی غلبه کرده و سبب شکست نقشه‌های دشمنان شده است.

,

امام‌جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به‌روز شهادت امام باقر(ع) خاطر نشان کرد: امام باقر(ع) بنیان‌گذار فقه اسلامی و دانشگاه بزرگی است که جامعه اسلامی به آن می‌بالد و برکات آن امروز بر همگان مشهود است.

,

قرارگاه خاتم الانبیاء با حمایت ازجوانان نخبه تهدیدات دشمن راتبدیل به فرصت کرد

, قرارگاه خاتم الانبیاء با حمایت ازجوانان نخبه تهدیدات دشمن راتبدیل به فرصت کرد,

حجت الاسلام بارانی، خطیب جمعه توکهور وهشتبندی ضمن تسلیت شهادت امام باقر(ع) ایشان را فخر شیعه واز بالاترین شخصیت  های تاریخ طبق روایات معرفی کرد و افزود:یکی از کارهای بزرگ مبارزاتی که تا امروز آثار و برکاتش در جامعه جاری است ؛مساله مبارزه با تحریف معارف و احکام اسلامی بود.

,

بارانی با اشاره به پایه گذاری دانشگاه عظیم علمی توسط امام باقر (ع) و تبیین آرای شیعه در برابر فرقه های انحرافی تصریح کرد:امروز هم وظیفه نخبگان و جوانان و خصوصا علما و روحانیت حرکت در همین مسیر امام باقر (ع) و پاسخگویی به انبوه شبهات علیه اعتقادات و مبانی دینی است .

,

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی روز عرفه و دعا و نیایش در این روز رشته اتصال و انس با پروردگار متعال دانست و با توصیه مردم و جوانان برای استفاده از برکات معنوی این روز بزرگ گفت:دعا و راز و نیاز با پروردگار در این روز بر روزه گرفتن مقدم است لذا باید این روز بزرگ را قدر دانست .

,

بارانی با اشاره به خودکفایی کشور در تولید بنزین گفت:با لطف الهی در شرایط تحریم، با همت جوانان نخبه و انقلابی کشور برای نخستین بار در تاریخ صنعت نفت موفق به صادرات بنزین شد و این یعنی تبدیل تهدید به فرصت و دوری از افت بزرگ خام فروشی نفت.
وی اتکا به ظرفیت عظیم داخلی را راه پیشرفت کشور ارزیابی کردند و با تشکر از تلاش های جوانان نخبه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفتند:قطعا اگر از جوانان حمایت بیشتری بشود، در همه زمینه ها شاهد رشد و ترقی در کشور و ناکامی دشمن خواهیم بود.

,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه