اخبار داغ

سعید جلیلی:

دشمن در‌ عرصه نظامی دست‌هایش را بالا آورده است/ ابزار دشمن ترساندن است

دشمن در‌ عرصه نظامی دست‌هایش را بالا آورده است/ ابزار دشمن ترساندن است
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن در‌ عرصه نظامی دست‌هایش را بالا آورده است اما همه ابزار دشمن ترساندن است،‌ نترسیدن و نگران نشدن ذیل اسم الله رمز پیروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سعید جلیلی شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم نیشابور در محل مسجد انصارالرضا(ع) خاطر نشان کرد: ولایت یعنی چیزی بین شما و خدا چیزی جز آنچه خدا می گوید حائل نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: در ایران پدیده افتخار آمیز وجود دارد، امام خمینی(ره) در وصیت نامه خود شهادت می دهد که مردمی که در این کشور و دوره دیدم از مردم دوران پیامبر و حضرت امیر(ع) بهتر است.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: 40 سال از انقلاب می گذرد ولی مردم پای کار انقلاب هستند، همه دشمن با تمام توان می آید که چهل سالگی انقلاب را نبیند ولی با افتخار جشن چهل سالگی می گیریم و این افتخار ما است.

,

جلیلی بیان داشت: امروز دشمنان ما به این اذعان می کنند که مردم ایرن مردمی ویژه هستند، رئیس جمهور آمریکا می آید جلو همه رسانه ها می گوید که با مردم ایران مشکل دارم و این همان اعترافی است که دشمن آن را می گوید.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمن می فهمد که این ملت با انقلاب خود چه عزت و استقلالی را برای خود آورده است، در کشورهای دنیا مخالفان زیادی علیه آمریکا بوده اند ولی قدرت آمریکا چگونه بودن آن ها را مشخص کرده است، در ایران مردم ملی شدن نفت می خواستند، آمریکا کودتا کرد و خواسته خود را برآورده کرد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان منطق قدیمی استکبار که چون زورم بیشتر است دیگر کشورها باید حرف آمریکا را قبول کنند، اما امروز آمریکا با پدیده ای روبر می شوند که آن را درک نمی کنند، پدیده ای که اولین گزینه خود یعنی گزینه نظامی را آوردند، همه توان خود را علیه ایران می آورند، ولی نتوانستند به نتیجه برسد.

,

جلیلی اظهار داشت: در اسناد وجود دارد که 28 میلیارد دلار رژیم سعودی در دفاع مقدس به صدام کمک کرد. صدام کجاست و ملت ما کجاست؟ همه این ها به واسطه لب بیک گفتن به کلمه لا اله الله است.

,

وی ادامه داد: ترامپ و اوباما مدام تکرار می کردند که ما قدرت منطق جهان هستیم و اعلام کرده اند که در 100 سال آینده باید رهبر جهان باشیم.آمریکا رسما می گوید که فشار حداکثری راهبرد مبارزه با ایران است در اینجا به حرفش عمل می کند.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: چرا نتوانستند به خواسته خود یعنی ندیدن چهل سالگی انقلاب برسند؟ دشمن تمام زورش را میزند و ابزارش ترساندن است و دیگر کشورها را می ترسانند، خیلی از این کشورها که ادعای قدرت دارند به صراحت می گویند که از آمریکا می ترسند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: امروز کسی که رئیس جمهور آمریکا است گفته داعش را اوباما و کلینتون ساخته اند، اوباما روز ترک کاخ سفید بیانیه ای داد که طی پنج سال اخیر در موضوع سوریه نتوانستم پیروز شوم و جمهوری اسلامی در مقابل ما بود و نگذاشت.

,

جلیلی تاکید کرد: اگر تعالیم قرآن و ائمه را باور داریم، باید بدانیم که این موفقیت ها از چیست، همه ابزار دشمن ترساندن است،‌ نترسیدن و نگران نشدن ذیل اسم الله رمز پیروزی است.

,

وی ادامه داد: این همان انگلیسی بود که امام خمینی(ره) گفت وقتی کشتیهایشان راه می افتاد خیلی کشورها سیاست هایشان عوض می‌کردند، همین انگلیس کشتی اش پس از خطا در خلیج فارس، متوقف می شود.

,

جلیلی ادامه داد: پهباد آمریکا را بعد از تجاوز به تحریم هوایی ساقط می کنیم و هیچ غلطی نمی تواند بکند و این از نترسیدن ما است، دشمن در محاسباتش نمی فهمید که چگونه دو هزار و 300 شهید از نیشابور ایجاد می شود.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان داشت: خاویر سولانا فرق مردم سالاری دینی با دموکراسی را پرسید و جواب دادم که در ایران خانواده ای چهار فرزندش شهید می شود و به آن افتخار می کند ولی در کشورهای شما با افزایش‌ مالیات اعتراض می کند.

,

وی تصریح کرد: دشمن در‌ عرصه نظامی دست ها را بالا اورده است،‌ هشت سال دفاع مقدس، هشت سال جنگ سوریه، جنگ های ۳۳، ۲۲ و ۱۱ روزه فسلطین را به یاد دارد و دیگر این اشتباه را تکرار نمی‌نند.

,

وی افزود: اسرائیل هر جنگی که راه می اندازد با شکست مواجه می شود و این به دلیل الگوی مقاومت ایران است که تکثیر شده است.

,

جلیلی خاطر نشان کرد: دشمن چون مقاومت جانانه دیده است ۳۰ سال است که جرئت نمی کنند به ایران حمله کنند چون تمام عرصه جنگ برایشان هزینه است پس امروز فشارش را اقتصادی وارد می کند.

,

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دشمن می داند اگر همان نیرو و افتخارات دفاع مقدس به اقتصاد، کشاورزی و صنعت وارد شود دیگر‌ نمی تواند جلو ایران را بگیرد، مقاومت و الگوی دفاع مقدس امروز شده است موشک بالستیک و دشمن است که معنای ساخت این موشک ها را می فهمد.

,

وی تاکید کرد: دشمن می خواست یک عدد سانترفیوژ نداشته باشیم، شهید شهریاری می دانست که اسمش در لیست سیاه سیا است ولی نترسید. در ژنو ۲ نیاز به سوخت هسته ای با ‌غنا ۲۰ درصد نیاز داشتیم و گفتیم خودمان می سازیم، آن ها تعجب کردند ولی همین شهدای هسته ای که نترسیدند این سوخت را ساختند و در مذاکرات دور بعد با این سوخت وارد مذاکرات شدیم، ‌شهید شهریاری سوخت ۲۰ درصد را ساخت و بعد شهیدش کردند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: می فهمند اگر این جوانان وارد عرصه اقتصاد شوند چه موفقیت هایی را به ارمغان خواهند آورد. دشمن می دانید اگر شجره طیبه شکل بگیرد چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

,

وی بیان داشت: اگر کسی تحریم را بی اثر کرد معنایش این است که دیگر دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند، پتروشیمی ستاره خلیج فارس روزانه ۴۵ میلیون لیتر بزنین تولید می کند در حالی که دشمن ما را تحریم کرده است، بزرگترین پتروشیمی میعانات گازی جهان است و توانسته است تحریم ها را بی اثر کند.

,

جلیلی اظهار داشا: مردم فشارها را می بینند ولی می ایستند و در همان سال ۹۷، ۲۲ بهمن و روز قدسی بی سابقه برگزار می کنند، باید دست تک تک این مردم را بوسید.

,

وی درپایان بیان داشت: امروز نیروی که در هر جا کار می‌کند باید اقتضائات را ببینند، هر کسی باید در این جنگ اقتصادی برای خودش نقش مشخص و ایفا نماید چون این ملت آینده بسیار درخشانی خواهد داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه