اخبار داغ

نماینده مردم نیشابور و فیروزه:

ظلم‌های زیادی به اسم خصوصی‌سازی به این کشور شده است/ اعتراض به سهمیه اعضای هیئت‌ علمی

ظلم‌های زیادی به اسم خصوصی‌سازی به این کشور شده است/ اعتراض به سهمیه اعضای هیئت‌ علمی
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت قطعات خودروسازی ایران بعد از آمدن رئیس‌جمهور به خاندان مونسان با مدیریت کلان حسین فریدون واگذار شده که امروز در بدترین حالت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هاجر چنارانی شب گذشته در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مسجد انصارالرضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ما هیچ‌وقت عرصه را خالی نکرده‌ایم، ما امتداد شیعیانی هستیم که حدیث سلسله الذهب را مکتوب کردند، ما هنوز پرچم ولایت مداران را نگه‌داشته‌ایم و خودمان را فرزندان و تربیت یافتگاه مکتب ولایت فقیه می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم باید دین خودمان را به انقلاب ادا کنیم، شاید ما از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطره نداشته باشیم ولی امروز وظیفه داریم تا آن را حفظ کنیم، امروز نظام ما بیمه شده خون شهدا است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه امروز بسیار ‌مهم است پدیده نفوذ است، ما جدا از وطن و شناسنامه مان خط مرزی را فراتر از مرزهای خود بردیم اما دردناک است که مسئولی در جمهوری اسلامی است که فرزند و خانواده‌اش دو تابعیتی است.

,

چنارانی تأکید کرد: خیلی قوانین نوشته نشده است و باید نوشته شود، برخی مدیران در جمهوری اسلامی زحمت کشیدند و برخی بودند که زحمت کشیدند تا جیب‌های خود را پر کنند.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نمی‌توانم قبول کنم که تمام اطلاعات و پول‌ها دست مسئولی باشد که فرزند و خانواده‌اش دارای تابعیت کشور دیگری است.

,

وی افزود: امروز مسئولینی داریم که در زمان جنگ در دانشگاه‌های خارج فارغ‌التحصیل شده‌اند و مدرک گرفته‌اند و امروز به‌عنوان روشنفکران و دایه داران در رأس نشسته‌اند، حالا بعضی‌هایشان شده‌اند هیئت‌علمی و از سهمیه هیئت‌علمی استفاده می‌کنند و در کلاس‌های دانشگاه چه چیزهایی که تدریس نمی‌کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه افزود: در کنکور ۹۷ گروه هنر سهمیه شهدا فقط هشت نفر بوده است، امروز مدارک فرزند عضو هیئت‌علمی را دارم که فرزندش دامپزشکی در شهری دور قبول می‌شود ولی فرزندش را به کلان‌شهر منتقل و رشته‌اش را به پزشکی تغییر داده است.

,

چنارانی بیان داشت: پیشنهاد معاون قوه قضاییه مبنی بر ممنوعیت سمت پدرانی که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند باید مطالبه همه مردم باشد.

,

وی بیان داشت: شرکت قطعات خودروسازی ایران بعد از آمدن رئیس‌جمهور به خاندان مونسان با مدیریت کلان حسین فریدون واگذار شده که امروز در بدترین حالت است و متأسفانه این شرکتی که میلیاردی فروش داشت، می‌گویند که دیگر‌ کار در شهرستان پاسخگو نیست و کاتالیزور را به قم بردند و فقط اینجا ورق خم می‌کنند.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خصوصی‌سازی چه ظلم‌هایی در این کشور ایجاد کرده است.

,

وی با اشاره به کنکور امسال تأکید داشت: ۸۷ درصد نفرات برتر کنکور امسال در مدارس پولی درس‌خوانده‌اند و ۱۳ درصد در مدارس نمونه،‌ پول‌دارها روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و این ظلم به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه