اخبار داغ

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

دغدغه رهبری توجه به توانمندی‌های داخلی است/ دشمنان در گفتار و رفتار با جمهوری اسلامی ایران صادق نیستند

دغدغه رهبری توجه به توانمندی‌های داخلی است/ دشمنان در گفتار و رفتار با جمهوری اسلامی ایران صادق نیستند
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: آنچه که مد نظر رهبر حکیم انقلاب است این است که جمهوری اسلامی ایران به توانمندی های داخلی خود توجه کند تا شکوفاتر و بالنده تر شود و ما در این برهه و عرصه باید انگیزه لازم را به جوانانمان بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سالهاست که جنگ تمام عیاری را علیه ما ایجاد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: دشمنان ما زمانی با جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس، در مقطع زمانی دیگر با کودتاها و در برهه‌ای دیگر با استفاده از تحریم‌های اقتصادی اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند؛ زمانی هم با فریب عوامل داخلی و ایجاد مشکل در سطح کشور فعالیت‌هایی را علیه ما انجام دادند.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مطمئناً وقتی دنیا در ظاهر و باطن چنین نگاهی به کشور ما دارد دل بستن به آنها امری بی‌فایده است؛ لذا سخن رهبر فرزانه انقلاب از این منظر است که دشمنان ما در گفتار و رفتارشان صادق نیستند.

,

کمالی پور افزود: بنابراین ما باید به منظور نجات کشور و توسعه و پیشرفت کشورمان و رفاه مردم، کار انجام دهیم و به باروهای داخلی خودمان مبتنی بر اعتقادات و ارزش‌هایمان توجه کنیم.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی 9 درصد از منابع دنیا را در اختیار دارد، تصریح کرد: چنانچه به توانمندی‌های کشورمان بپردازیم و چشم طمع از بیگانگان برداریم؛ با احیا منابع داخلی و رونق تولید می‌توانیم به بسترسازی برای ابتکارات فرزندان و نخبگان خود کمک کنیم تا نیازی به بیگانگان نداشته باشیم.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: فناوری هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که از علوم پیچیده است، حرف اول را در دنیا می‌زند و توانسته دشمن را به زانو در بیاورد؛ ایران اسلامی در زمینه موشکی حرف برای گفتن دارد و مطمئناً اگر این نگاه و ضرورت در حوزه‌های مختلف بروز کند می‌تواند اثرگذار باشد.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که مد نظر رهبر حکیم انقلاب است این است که جمهوری اسلامی ایران به توانمندی‌های داخلی خود توجه کند تا شکوفاتر و بالنده‌تر شود و لازم است در این برهه انگیزه لازم را به جوانانمان بدهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه