اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان:

ارائه 630 خدمت ازدواج به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ارائه 630 خدمت ازدواج به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: طی چهارماهه نخست امسال،630 زوج نیازمند تحت حمایت استان از بسته خدمتی در حوزه ازدواج بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت را، یکی از سرفصل‌های حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: طی چهارماهه نخست امسال، 630 زوج نیازمند تحت حمایت استان از بسته خدمتی در حوزه ازدواج بهره‌مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی به ارائه 420 مورد کمک‌هزینه جهیزیه و 210 مورد هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اشاره کرد، افزود: بیش از یک میلیارد و 750 میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت‌شده است.

,

پایان گفت: از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان هرمزگان یک میلیارد و 550 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بیش از 200 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و خیران پرداخت‌شده است.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به زوج‌های جوان قبل از ازدواج را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و خاطر نشان کرد: مشاوره شامل آشنایی با اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، افزایش دانش قانونی و حقوقی زوج‌ها، مدیریت اقتصاد خانواده و آموزش احکام اولیه خانواده به زوج‌های جوان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه