اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

رئیس جمهور فردی به دور از گرایش سیاسی برای تصدی وزارتخانه معرفی کند

رئیس جمهور فردی به دور از گرایش سیاسی برای تصدی وزارتخانه معرفی کند
حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: رئیس جمهور هر چه سریعتر باید اقدام کند و فردی خبره، توانمند، اهل فن و به دور از گرایش سیاسی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم  سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه کمتر از دو ماه به بازگشایی مدارس باقی مانده است، گفت: این در حالی است که بسیاری از مسائل و مشکلات اساسی در حوزه آموزشی مرتفع نشده است که از جمله آنها می توان به تعیین و تکلیف وزیر آموزش و پرورش اشاره داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: رئیس جمهور در خصوص این موضوع هر چه سریعتر باید اقدام کند و فردی خبره، توانمند، اهل فن و به دور از گرایش سیاسی را برای این امر مهم و خطیر به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید حداقل با 50 هزار معلم رو به رو هستیم؛ در کنار این مسئله باید مسائل و مشکلات ویژه فرهنگیان اعم از موضوعات مادی و معنوی مورد توجه قرار گیرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه توجه به جایگاه رفیع فرهنگیان و مسائل و معیشت آنان باید در نظر گرفته شود، تصریح کرد: دولت باید به تعهدات خود در زمینه رتبه بندی فرهنگیان اهتمام بورزد و با انتخاب یک وزیر شایسته برای این وزارتخانه در صدد رفع مشکلات فرهنیگان باشد.

,

انتهای پیام/

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه