اخبار داغ

یک تولیدکننده نوشت افزار ایرانی عنوان کرد؛

عدم شناخت محصولات ایرانی اصلی‌ترین معضل خرید نوشت افزارها است/ نیاز به حمایت دولت جهت تبلیغ کالای داخلی داریم

عدم شناخت محصولات ایرانی اصلی‌ترین معضل خرید نوشت افزارها است/ نیاز به حمایت دولت جهت تبلیغ کالای داخلی داریم
محمد مهدی جلالیان تولید کننده نوشت افزار ایرانی گفت: برای شناخت نوشت افزارهای ایرانی نیاز به تبلیغات قوی داریم اما شرکت های خصوصی با توجه به هزینه ی بالای تبلیغات، توان کمی در این حوزه دارند از این رو نیاز به حمایت دولت داریم تا شرکت های داخلی موفق شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی جلالیان تولیدکننده نوشت افزار ایرانی در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با مشکلات تولیدکنندگان این صنف در حوزه خرید و فروش نوشت افزارهای ایرانی گفت: گرانی کاغذ و قیمت بالای مواد اولیه مشکلاتی است که همه با آن آشنا هستند اما به نظر من اصلی ترین معضل و مشکل عدم شناخت مخاطب نسبت به محصولات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: برای شناخت نوشت افزارهای ایرانی نیاز به تبلیغات قوی داریم اما شرکت های خصوصی با توجه به هزینه ی بالای تبلیغات توان کمی در حوزه ی تبلیغات دارند از این رو نیاز به حمایت دولت داریم تا شرکت های داخلی موفق شوند.

جلالیان در رابطه با شناخته شدن نوشت افزار های ایرانی و علاقه مندی مخاطب برای خرید کالای ایرانی ابراز داشت: در این چند سال شاهد بوده ایم که مخاطب به شدت از برخی کارها حمایت می کند اما این محصولات نیاز به دیده شدن و در دسترس مخاطب قرار گرفتن دارند.

این تولید کننده نوشت افزار ایرانی با اشاره به این که محصولات خارجی دارای تبلیغات بسیار قوی هستند و توانسته اند به خوبی خود را معرفی کنند؛ تاکید کرد: از مهم ترین مسئله ی فروش نوشت افزارهای ایرانی در دسترس مخاطب قرار گرفتن وآشنا شدن با جذابیت های آن است چرا که بعد از شناخت و دیده شدن محصولات چرخه ی خرید و فروش روال خوبی را طی خواهد کرد.

جلالیان افزود: بعد از شعار سال۹۷ به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" تغییر نگرش در میان مردم  بوجود آمد و استقبال نسبت به گذشته بسیار بهتر شد اما این تنها کافی نیست به واقع فضا برای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بوجود آمده است اما چون محصولات ناشناس هستند و در مواقعی حتی در دسترس مخاطب نیستند؛ خریدار نمی داند باید از کجا نیازمندی اش را تهیه کند.

وی با اشاره به نبود زیبایی‌های گرافیکی در برخی از محصولات داخلی بیان کرد: در چند سال اخیر به خصوص در حوزه ی نوشت افزارهای ایرانی کارهای بسیار جدی انجام شده است و کیفیت محصولات قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و حتی بسیاری از محصولات به خارج از کشورصادر می شوند.

تولید کننده نوشت افزار ایرانی  با برند کمیکا تشریح کرد: در مجموعه ی کمیکا به دنبال این هستیم که آسیب های درجه اول دراین حوزه را شناسایی و چرخه ی کامل تولید و فروش محصول را دنبال کنیم از این رو سعی کرده ایم کاراکترها و شخصیت های نوشت افزارمان را در کارتون ها، انیمیشن ها و حتی کتاب داستان بیاوریم بدن معنا که هر ماه یک جلد کتاب یا موشن و حتی بازی از شخصیت مورد نظر را تولید و به بازار عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: نوجوانی که به دنبال خرید نوشت افزار است ممکن فقط به دنبال زیبایی باشد اما گاهی داستان یک شخصیت را خوانده و به آن علاقه مند شده است بنابراین وقتی شخصیت مورد علاقه اش را بر روی محصول نوشت افزار ببیند استقبال بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام/

,

وی ادامه داد: برای شناخت نوشت افزارهای ایرانی نیاز به تبلیغات قوی داریم اما شرکت های خصوصی با توجه به هزینه ی بالای تبلیغات توان کمی در حوزه ی تبلیغات دارند از این رو نیاز به حمایت دولت داریم تا شرکت های داخلی موفق شوند.

,

جلالیان در رابطه با شناخته شدن نوشت افزار های ایرانی و علاقه مندی مخاطب برای خرید کالای ایرانی ابراز داشت: در این چند سال شاهد بوده ایم که مخاطب به شدت از برخی کارها حمایت می کند اما این محصولات نیاز به دیده شدن و در دسترس مخاطب قرار گرفتن دارند.

,

این تولید کننده نوشت افزار ایرانی با اشاره به این که محصولات خارجی دارای تبلیغات بسیار قوی هستند و توانسته اند به خوبی خود را معرفی کنند؛ تاکید کرد: از مهم ترین مسئله ی فروش نوشت افزارهای ایرانی در دسترس مخاطب قرار گرفتن وآشنا شدن با جذابیت های آن است چرا که بعد از شناخت و دیده شدن محصولات چرخه ی خرید و فروش روال خوبی را طی خواهد کرد.

,

جلالیان افزود: بعد از شعار سال۹۷ به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" تغییر نگرش در میان مردم  بوجود آمد و استقبال نسبت به گذشته بسیار بهتر شد اما این تنها کافی نیست به واقع فضا برای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بوجود آمده است اما چون محصولات ناشناس هستند و در مواقعی حتی در دسترس مخاطب نیستند؛ خریدار نمی داند باید از کجا نیازمندی اش را تهیه کند.

,

وی با اشاره به نبود زیبایی‌های گرافیکی در برخی از محصولات داخلی بیان کرد: در چند سال اخیر به خصوص در حوزه ی نوشت افزارهای ایرانی کارهای بسیار جدی انجام شده است و کیفیت محصولات قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و حتی بسیاری از محصولات به خارج از کشورصادر می شوند.

,

تولید کننده نوشت افزار ایرانی  با برند کمیکا تشریح کرد: در مجموعه ی کمیکا به دنبال این هستیم که آسیب های درجه اول دراین حوزه را شناسایی و چرخه ی کامل تولید و فروش محصول را دنبال کنیم از این رو سعی کرده ایم کاراکترها و شخصیت های نوشت افزارمان را در کارتون ها، انیمیشن ها و حتی کتاب داستان بیاوریم بدن معنا که هر ماه یک جلد کتاب یا موشن و حتی بازی از شخصیت مورد نظر را تولید و به بازار عرضه کنیم.

,

وی تاکید کرد: نوجوانی که به دنبال خرید نوشت افزار است ممکن فقط به دنبال زیبایی باشد اما گاهی داستان یک شخصیت را خوانده و به آن علاقه مند شده است بنابراین وقتی شخصیت مورد علاقه اش را بر روی محصول نوشت افزار ببیند استقبال بیشتری خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه