اخبار داغ

رییس هیئت فوتبال تربت حیدریه خبر داد؛

لیگ فوتبال تربت حیدریه آغاز شد

لیگ فوتبال تربت حیدریه آغاز شد
رییس هیئت فوتبال تربت حیدریه از آغاز رقابت های لیگ فوتبال رده های پایه شهرستان تربت حیدریه در ورزشگاه آزادی این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رییس هیات فوتبال شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در آیین افتتاح این رقابتها گفت: در این رقابت ها ۲۳ تیم در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سید احمد رضوی با بیان این که رقابتها فرصت بسیار مناسبی برای شناسایی استعدادها و پشتوانه سازی در رشته فوتبال است، افزود: تیم های شرکت کننده در هرگروه سنی بصورت دوره ای تا پایان شهریور ماه به مصاف هم خواهند رفت.

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان در حوزه ورزش پایه اظهار داشت:: بدون شک توجه به ورزش پایه زمینه ساز رشد پایدار خواهد بود و مربیانی که در این رده ها مشغول فعالیت هستند، نقش پررنگی در ساختن بنیادی آینده ورزش و رشته خود دارند.

,

سید حمید رضا امینی اهمیت به مسئله اخلاق را یک ضرورت برای همه ورزشکاران دانست و افزود: مربیان ورزشی و بویژه در رده های سنی پایه باید نسبت به مسئله اخلاق و منش پهلوانی ورزشکاران دقت نظر خاصی به خرج دهند و زمینه را برای حاکمیت اخلاق بر فضاهای ورزشی فراهم سازند.

,

رقابت های لیگ فوتبال رده های پایه شهرستان تربت حیدریه از پنجشنبه  با حضور ۲۳ تیم در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در ورزشگاه آزادی این شهر آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه