اخبار داغ

وقتی همت کارساز می‏‎شود؛

حبوباتی که برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرد/ از ویزیتوری تا کارآفرینی

حبوباتی که برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرد/ از ویزیتوری تا کارآفرینی
کارآفرین زنجانی که در حال حاضر به‎صورت مستقیم برای ۱۲ نفر و به‎صورت غیرمستقیم برای ۵۰ نفر اشتغال‎زایی ایجاد کرده است ابتدا کارش ویزیتوری بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر متین فتحی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت خود در زمینه تولید و بسته بندی، اظهارداشت: در حال حاضر کار بسته بندی حبوبات،ادویه جات،آبلیمو،روغن زیتون و سرکه را انجام می دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه اکثر کارگران این کارخانه بانوان تحت پوشش بهزیستی استان هستند، افزود: این افراد که از حداقل توانایی برخوردارند در این کار به کارگیری شده اند.
,
 
,
این کارآفرین زنجانی خاطرنشان کرد: در شروع کار ویزیتور مواد غذایی بودم اما از دوسال گذشته به دلیل اطلاعاتی که از فروش و مراکز عرضه داشتم این کار را شروع کردم.
,
 
,
فتحی با بیان اینکه ابتدا با خرید ۱۰۰ کیلو حبوبات نسبت به بسته بندی و فروش اقدام کردم،بیان داشت: در سه ماه اول تنها بودم و با ادامه موفقیت افراد دیگری را جذب کردم.
,
 
,
این کارآفرین زنجانی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به نوع بسته بندی رقابتی طراحی شده برای بازار هدف ترکیه و عراق، در زمینه صادرات به این کشورها فعالیت می کنم.
,
 
,
فتحی با بیان اینکه نوع بسته بندی محصولات ما از نظر طراحی و شکل در ایران بی نظیر است، خاطرنشان کرد: از نظر بازاریابی برای خارج کردن جنس از قفسه مغازه ها باید به سه فاکتور اساسی از جمله قیمت پایین، کیفیت بالا و بسته بندی شکیل توجه کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه باید بسته بندی خوبی داشت تا بتوان در کنار برندهای امروزی قدرت رقابت داشت،افزود: ما از هزینه ها و سود خود کم کرده ایم تا با توجه به پایه های مثلت قیمت، کیفیت و بسته بندی مناسب در بازار موفقیت کسب کنیم.
,
 
,
این کارآفرین زنجانی گفت: در این زمینه برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم و در بخش پخش و فروش برای ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده ایم.
,
 
,
فتحی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه کارآفرینان، افزود: متاسفانه برخی از ارگان ها به جای حل کردن مسائل پیش روی کارآفرینان به ایجاد مشکلات بیشتر دامن می زنند.
,
 
,
وی با انتقاد از عملکرد جزیره ای و عدم هماهنگی برخی دستگاه های اجرایی در استان،افزود: جهادکشاورزی ،صنعت و معدن و بهداشت هیچ هماهنگی با هم ندارند به طور مثال سازمان جهادکشاورزی به مشاغل خانگی کوچک مجوز تاسیس ارائه می کند اما برای تبدیل مجوز به جواز بهره برداری سازمان غذا و دارو به دلیل خانگی بودن این نوع مشاغل مجوز بهداشتی ارائه نمی کند.
,
 
,
این کارآفرین گفت: به دلیل عدم هماهنگی ارگان های مختلف کارآفرینان با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند که ضروری مسئولان به این موضوع توجه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه