شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: اقتصادی
ساعت: 11:46 منتشر شده در مورخ: 1398/05/19 شناسه خبر: 1511530
امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو یا مخفف آن  SEO  Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید. 
سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟


امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.
مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. مشاوران سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند.
در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.
 

اهمیت مشاوره سئو


از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت:
اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود.
ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت وجود شرکت سئو و مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.
سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست.
چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند.
پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد

تولید محتوای مناسب برای وب سایت دومین گام از بازاریابی دیجیتال


گام بعدی برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال کسب و کار خود را توسعه دهید و مشتری های بیشتری را جذب کنید این است که بتوانید به خوبی اقدام به تولید محتوا برای وب سایت خود کنید. البته توجه داشته باشید که این مرحله و مرحله بعدی که بیان می شود در واقع زیر مجموعه ای از بخش سئو سایت است که به دلیل نیاز به توضیح بیشتر ما آنها را در دو بخش مختلف برای شما آورده ایم. 
در این بخش از بازاریابی دیجیتال شما باید بتوانید براساس محتواهای موجود در سایر وب سایت ها و یا به صورت تخصصی اقدام به تولید محتوای یونیک برای وب سایت خود کنید که این کار باید به شکلی انجام شود که موتور جستجوی گوگل و همینطور کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند نمونه این محتوا را در سایر وب سایت ها مشاهده نکرده باشند. این کار باعث می شود تا کاربرانی که تا کنون با کسب و کار شما آشنایی خاصی نداشته اند نیز به یک جستجو درباره موضوع کسب و کار شما با وب سایت شما آشنا شوند و با مراجعه به آن اقدام به خرید از شما کنند.
 

بهینه سازی وب سایت مهمترین عامل در بازاریابی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارا هستند و مزایایی را برای شما خواهند داشت ولی بدون شک یکی از مهمترین بخش های آن بهینه سازی وب سایت و یا به اختصار سئو نام دارد که در این بخش شما باید برای کسب و کار خود یک وب سایت را طراحی کنید تا با استفاده از آن بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید و آنها را به فروش برسانید. امروزه تقریبا می توان گفت تمامی کسب و کارها چه اینترنتی باشند و چه به صورت حضوری فعالیت داشته باشند دارای یک سایت هستند و به همین دلیل تمامی رقیبان شما نیز دارای یک سایت برای معرفی محصولات خود می باشند.
بنابراین برای اینکه بتوانید با این وب سایت ها رقابت کنید باید وب سایت خود را در لیست موتورهای جستجو بالا بیاورید که به این کار بهینه سازی وب سایت یا همان سئو گفته می شود. بنابراین اولین اقدام شما باید این باشد که یک متخصص سئو برای وب سایت خود استخدام کنید تا بتوانید به این شکل وب سایت خود را بهینه سازی کنید و بتوانید با استفاده از بازاریابی دیجیتال مشتری های بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.


 

فعالیت در شبکه های اجتماعی


یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف به خوبی فعالیت کنید، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما بتوانید جامعه کاربران خود را گسترش دهید و در نتیجه این کار افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و شما می توانید مشتری های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف باعث می شود تا شما بتوانید با مشتری های فعلی خود نیز ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه وفاداری آنها به کسب و کار خود را نیز تضمین کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به همین سادگی نیست و شما باید از متخصصین این زمینه برای این کار کمک بگیرید، بنابراین برای موفقیت بیشتر سعی کنید در این بخش نیز هزینه کنید.
 

نکات پایانی درباره بازاریابی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ دارای اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی است، اینترنت و پیشرفت تکنولوژی های سخت افزاری یک بستر مناسب را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید به خوبی کسب و کار خود را به جامعه ای با افراد بسیار زیاد معرفی کنید، اگر شما به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید بدون شک نیازمند این هستید که به خوبی با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند را بشناسید تا بتوانید به موفقیت های بزرگی برسید.

برگرفته از سایت وب گستر سپنتا https://websepanta.com  شرکت بازاریابی دیجیتال عضو کنسرسیوم سپنتا

 

http://dana.ir/1511530
ارسال نظر
نظرات