اخبار داغ

عرق سرد بر جبین آقای نماینده؛

ترس تاجگردون از مناظره با زراعت کیش

ترس تاجگردون از مناظره با زراعت کیش
حال آنکه خیلی ها وی را فرد اول ناظر بر حوزه اقتصاد ایران حساب میکنند، اما اینکه علت چیست و چرا اینگونه تاجگردون با ترس از مناظره با زراعت کیش صحبت کرد، روی سخنی است که همگان دوست دارند علت آنرا بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‎احمد موسویپس از دعوت فراگیر رسانه‎های هم‎استانی از جمله صبح زاگرس بر برقراری یک مناظره با موضوع اقتصاد و اشتغال بین دو فرد آشنا به مسائل اقتصادی، نهایتا زراعت کیش با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد و عملا چراغ سبز خود را روشن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ,

در این بین در همایشی که چند روز قبل به نام روز خبرنگار در گچساران برگزار شد، غلامرضا تاجگردون این مناظره را که تماما اقتصادی بود، را سیاسی خواند و گفت در بحبوبه انتخابات به آن پاسخ میدهم و عملا فرار رو به جلو را در دستور کار قرار داد.

,

حال آنکه خیلی‎ها وی را فرد اول ناظر بر حوزه اقتصاد ایران حساب میکنند، اما اینکه علت چیست و چرا اینگونه تاجگردون با ترس از مناظره با زراعت کیش صحبت کرد، روی سخنی است که همگان دوست دارند علت آنرا بدانند.

,

چرا در حالیکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولین می بایست در قبال مردم و کارشناسان پاسخگو باشند و حرفشان را بشنوند، اینگونه با ادبیات قلدر مآبانه صحبت می شود؟

,

اگر اشراف و اطلاعات شما و همچنین برنامه شما در این زمینه کافی و بدون عیب و نقص است به میدان مبارزه گام نهید و از کرده هایتان دفاع کنید؟

,

زمان گفتن ادبیات "در کفش بمانید" و "من هستم" تمام شده است، الان زمان گفتن ادبیات من پاسخگو هستم رسیده است، مردم حق دارند بدانند مسئولیین اقتصادی ایران چه برنامه هایی را برای اقتصاد کشورشان در پیش گرفته اند؟

,

چه بسا از پس همین مناظره ها نکات کارشناسی بیرون آمد و خود طرح و لایحه شد و چاره از گره اقتصاد باز کرد؟

,

من به‎عنوان یک فرد مستقل و بدون هیچگونه گرایش سیاسی میگویم، که البته زمانی هم طرفدار شما بودم، به میدان آیید و تن به این مناظره نفر به نفر دهید و چاره از کار مردم وا کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه