اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت

تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حوادث رانندگی در استان زنجان گفت: تصادفات مرگبار در زنجان 4 کشته برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از وقوع 2 حادثه رانندگی در محور "زنجان- دندی" خبرداد و اظهار کرد: در اثر برخورد سواری تندر ال 90 با کامیون دانگ فنگ راننده و سرنشین ال 90 جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه روز گذشته از برخورد یک دستگاه سواری ال 90 با کامیون دانگ فنگ مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک سواری ال 90 با یک کامیون دانگ فنگ در محورزنجان- دندی برخورد کرده است.

,

وی با اعلام اینکه علت این حادثه "انحراف به چپ " سواری ال 90 اعلام شده است گفت: متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین تندر 90 به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

,

مظفری بیان کرد: همچنین در حادثه دیگر در محور "زنجان- دندی " روستای آغکند نیز یک دستگاه سواری پزو 405 با موتورسیکلت برخورد که متاسفانه راننده موتورسیکلت بر اثر شدت ضربه وارده جان خود را از دست داد.

,

وی از کشته شدن یک نفر در سانحه رانندگی محور زنجان- بیجار نیز گفت: در سانحه نیز که در محور زنجان- بیجار اتفاق افتاد یک نفرجان خود را از دست داد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: بامداد امروز در اثر واژگونی یک دستگاه سواری موسو راننده در دم فوت کرد.

,

وی خستگی و خواب آلودگی راننده علت حادثه بود تصریح کرد: در حال حاضر نیز وضعیت تردد در اتوبان زنجان- قزوین سنگین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه