اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

نجات‌ جان نوجوان ۱۴ ساله نهاوندی توسط بالگرد امداد هوایی

نجات‌ جان نوجوان ۱۴ ساله نهاوندی توسط بالگرد امداد هوایی
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: جان نوجوان ۱۴ ساله نهاوندی که دچار شکستگی استخوان ران و پارگی شریان شده بود با تلاش عوامل امدادی و کمک بالگرد اورژانس هوایی نجات یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مومنعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بیست و پنجمین ماموریت اورژانس هوایی از پد بالگرد بیمارستان شهید قدوسی منجر به نجات جان یک نوجوان ۱۴ساله شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: این نوجوان که به علت تصادف و ضربه منجر به شکستگی ران و پارگی شریان و خونریزی شدید شده بود به بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منتقل شده بود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: وی که وضعیت مناسبی نداشت با اقدام به موقع و تلاش جراحان و پرسنل مجرب اتاق عمل بیمارستان شهید قدوسی و عملکرد مطلوب بانک خون و آزمایشگاه بیمارستان سریعا خونریزی وی کنترل شد.

,

وی اظهار داشت: بعد از این‌مرحله سریعا با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان جهت جراحی عروق درخواست بالگرد امداد هوایی داده شد.

,

دارابی گفت: در کمتر از بیست دقیقه با حضور بالگرد در پد بیمارستان شهید قدوسی این‌ نوجوان حادثه دیده به بیمارستان بعثت همدان انتقال یافت.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با توجه به شرایط نامساعد بیمار، متخصص بیهوشی خانم دکتر پیرویسیان و کارشناس بیهوشی به همراه بیمار اعزام شدند تا جان وی را‌نجات دهند.

,

وی گفت: در بیمارستان بعثت نیز بیمار سریعا به اتاق عمل منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق پیگیری‌های به عمل آمده وضعیت بیمار مناسب گزارش شده است.

,

دارابی اظهار داشت: زحمات و تلاش پرسنل شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید قدوسی، فوریت ها و مجموعه استان در این اقدام قابل قدردانی است چون باعث نجات جان یک نفر شد و رسالت اصلی مجموعه نیز نجات جان مردم است.

,

وی در پایان گفت: ایجاد پد بالگرد در بیمارستان شهید قدوسی و استفاده از اورژانس هوایی از خدمات ماندگاری در نهاوند است که تاکنون جان افراد زیادی را نجات داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه