اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نظارت بر بازار نوشت‎افزارها در زنجان افزایش می‌یابد/ با احتکارکنندگان لوازم‌التحریر برخورد می‌شود

نظارت بر بازار نوشت‎افزارها در زنجان افزایش می‌یابد/ با احتکارکنندگان لوازم‌التحریر برخورد می‌شود
رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد نظارت و برخورد با متخلفان بازار نوشت افزار در زنجان گفت: نظارت بر بازار نوشت‎افزارها در زنجان افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار نوشت افزارها از نیمه دوم شهریورماه در استان زنجان آغاز می‌شود اظهار کرد: در این طرح بازرسی از همه اصناف فعال در این حوزه انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: اگر در این راستا احتکاری صورت بگیرد برخورد خواهد شد.

,

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: گزارشات مردمی می تواند یکی از راه‌های خوبی است که می تواند در کاهش تخلفات در این حوزه کمک کند که مردم می توانند گزارشات گرانفروشی و احتکار در این حوزه را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز اگر گزارشی در خصوص احتکار نوشت افزار در استان داشته باشیم قطعا رسیدگی شده و بعد از احراز از احتکار بودن کالا برخورد براساس قانونی انجام می‌شود.

,

مسلمی با اشاره به اینکه بحث کاغذ و دفترهایی که برای با ارز 4200 و ارز نیمایی وارد استان شده نظارت می‌شود عنوان کرد: 6 مرکز فروش کاغذ در استان زنجان فعال هستند که کاغذهای مورد نیاز زنجان از طریف این مراکز با کنترل کامل توزیع می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در مورد تامین دفتر مشق برای دانش آموزان نیز  ثبت سفارش با یکی از تولیدکنندگان استان انجام شده است افزود: کار توزیع از نیمه دوم شهرویورماه در زنجان انجام می‌شود.

,

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: قیمت دفتر مشق امسال شاید دو برابر سال گذشته افزایش داشته باشد.

,

وی عنوان کرد: طرح نظارت و بازرسی بر بازار نوشت افزار از 10 شهریور تا 10 خردادماه که به صورت متمرکز کشوری هر ساله ابلاغ شده اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه