اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

هیچ مدیری نباید گریزان از خبرنگار باشد/ دغدغه همه ما رفع موانع و مشکلات جامعه است

هیچ مدیری نباید گریزان از خبرنگار باشد/ دغدغه همه ما رفع موانع و مشکلات جامعه است
فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: موفقیت ها بدست آمده در سطح شهرستان مرهون همفکری و همراهی ها صورت گرفته است، هیچ مدیری نباید گریزان از خبرنگاران باشد، چرا که دغدقه همه ما رفع موانع و مشکلات جامعه و شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان رشتخوار در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید خبرنگار محمود صارمی، گفت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و هم مفسر جامعه هستند، اگر خبرنگاران نباشند، شاید صدای ما از این سالن هم بیرون نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید علاوه برکاستی ها، خوبی ها را نیز به نحو احسنت پوشش دهند، افزود: امروز آمریکا و غرب با رسانه های متعدد و هزینه های میلیاردی در تلاش برای ایجاد ناامیدی در سطح کشور هستند، خبرنگاران علاوه بر کاستی ها خوبی ها و کارهای انجام شده را نیز انعکاس دهند.

,

وی همچننین با تاکید بر اینکه موفقیت ها بدست آمده در سطح شهرستان مرهون همفکری و همراهی ها صورت گرفته است، اذعان داشت: هیچ مدیری نباید گریزان از خبرنگاران باشد، چرا که دغدقه همه ما رفع موانع و مشکلات جامعه است.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز آمریکا با تمام شیطنت ها با همراهی مرتجعین در منطقه در تلاش برای پیاده سازی افکار و نقشه های خود است، اظهار داشت: آنها با تمام توان بعد از ناامیدی در جنگ نظامی سراغ اقتصاد و تحریم‌های ظالمانه رفتند، تا با فشار بر مردم، به گمان خود بخواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، که خوشبختانه با بصیرت و آگاهی ملت و مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری هیچگاه شیطان بزرگ موفق به انجام توطئه های خود نخواهد شد.

,

عرب با تاکید بر اینکه خبرنگاران علاوه بر تقویت امید در جامعه باید مراقب سو استفاده های دشمنان نیز باشند، یادآور شد: با وجود تمام سختی‌ها، مقابله کردن با کدخدای استکبار دنیا، آمریکا هزینه دارد،  تنها راه حل آن نیز وحدت و تبعیت کردن از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولین از خبرنگاران فعال شهرستان رشتخوار تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه