اخبار داغ

از ابتدای سال‌جاری تا کنون صورت گرفت؛

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۳۵۰ مددجوی کمیته امداد در کرمانشاه

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۳۵۰ مددجوی کمیته امداد در کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۳۵۰ مددجوی کمیته امداد در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از برگزاری جشن های ازدواج برای مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کانون های تربیتی- فرهنگی این نهاد در استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۳۵۰ مورد کمک هزینه ازدواج نیز به زوج های تحت پوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، اعتبار صرف شده به این منظور را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد.

,

این مسئول ادامه داد: سال گذشته بیش از ۳۷۸۰ نفر از زوج های کرمانشاهی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک های این نهاد و خیران راهی خانه بخت شده اند.

,

رخصی اعتبار و کمک هزینه صرف شده برای فرستادن زوج های مذکور به خانه بخت طی سال گذشته را ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

,

وی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به بانوانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره )هستند و ازدواج مجدد می کنند، نیز خبر داد.

,

این مسئول افزود: برگزاری کلاس های مشاوره و کلاس های آموزش سبک زندکی علاوه بر کمک هزینه ازدواج برای فرزندان و مددجویان تحت پوشش، از دیگر برنامه های ما در حوزه ازدواج است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه